פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא כחוק בזק בינלאומי- ספק אינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
עבור : שרות לקוחות בזק בינלאומי

הנדון: חיובים לא כחוק בזק בינלאומי- ספק אינטרנט

לפני כחצי שנה הודיעו לי שמחיר עבור השירות קפץ מ 35 ₪ ל 80 ש"חי
לכן התנתקתי משרותי ספק האינטרנט בזק בינלאומי.

1. החיובים שהגיעו אלי החשבונית היו 80 ₪ אך למעשה מחשבוני בבנק נגבה סכום גבוה יותר
היה חיוב של 130 ₪, ואח"כ חיוב של 160 ₪ מעל ומעבר לחיוב של 80 שח

2. בחודשים הבאים עדיין שלחו לי חשבונות, למרות שביקשתי להתנתק (שגם זה לא היה קל)
עבור חיוב שירותי טלפון חול 014
אני לא ביקשתי שרות זה, אין לי טלפון קווי בבית כבר 3 שנים.
(כנראה שאיש המכירות שלכם הכניס את זה כשרכשתי את ספק האינטרנט למרות שלא ביקשתי)

היום 13.02.13 עדיין קיבלתי חשבון ע"ס 19.62 ₪ למרות שלפני 2 חודשים דיברתי עם שרות לקוחות של הכספים אצלכם וביקשתי שיפסיקו לחייב אותי על שירותים שלא קיימים.
והבטיחו לי שלא אקבל יותר חיובים.

3. זאת שערורייה מה שקורה אצלכם ואיני מתכוון לוותר על כל מה שאתם עושים לי.

אני מבקש להחזיר לי את כספי שנגבה בצורה חסרת רגישות. לפני שאפנה לגורמים המטפלים בבעיות עוולות בצרכנות, וכל המקומות הנוספים לעניינים אלה.


4. אתם מתפארים בפרסומות שאתם החברה שנותנת את השירותים הכי טובים ושירות הכי טוב ללקוח. עליכם ההוכחה.

כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום אבי,

העברנו את פנייתך להמשך טיפול, אם לא יחזרו תוך יממה אנא עדכן אותנו.

בברכה,

מתן
תגובה:
המשך טיפול במחלקת שירות לקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה