פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2011 ביצעתי עסקת בנדל (תשלום על תשתית+ספק) מול חברת בזק (תשתית) כאשר הספק הינו בזק בינלאומי (חברת בת של בזק). כל ההתקשרות כאמור הינה מול בזק. מספר ימים לאחר ההתקשרות טכנאי של בזק לא הצליח לבצע חיבור לאינטרנט בשל בעיות תשתית ולכן בזק ביטלה את עסקת האינטרנט (והשאירה רק קו טלפון). לפתע פתאום, שנה אחרי (מחודש אוקטובר 2012) מופיעים חיובים בכרטיס האשראי על שם בזק בינלאומי. בשיחה עם בזק בינלאומי הם מודים שמעולם לא בוצעה גלישה במנוי אבל טוענים שהאחריות מוטלת על בזק בכך שלא הודיעה להם על ביטול העסקה (או עליי) רק לא עליהם (כאמור זו חבילת בנדל בה אין לי התקשרות מול בזק בינלאומי אלא רק מול בזק) ולכן לא מוכנים לתת זיכוי (כ 200 ש"ח לארבעה חודשים). עצם העובדה שבזק לא העבירה להם כספים במשך שנה על חבילת הבנדל שבעצם בוטלה לא מטרידה אותם.
אין איך לתאר זאת אלא כגניבה ואת נציגי השירות מעניין רק להציע לי מיני חבילות על מנת להישאר כמנוי שלהם למרות שמעולם לא הייתי מנוי בחברתם (וגם אין בכוונתי להיות לאור הנסיבות).
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
לוטם - שירות לקוחות שם ותפקיד:
התלונה בבדיקה. תגובה:
בתום הבדיקה, יווצר קשר עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה