פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך גביית כסף למרות בקשת ניתוק מחברת בזק בינלאומי נושא התלונה:
צפריר עומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.8.2012 ביקשתי להתנתק מהוט(תשתית) ובזק בינלאומי(ספק). בתאריך 24.2.2013 הסתבר לי על ידי בדיקה כי בזק בינלאומי ממשיכה לגבות ממני (כ-100 ש"ח כל חודש סה"כ 800 שקל). לאחר התקשרויות והעברת שיחות מנציג אחד לשני נאמר לי כי הם לא יכולים להחזיר לי את הכסף בטענה שלא הודעתי להם על הצורך בניתוק. לאחר בדיקה התברר לי כי המקרה שקרה לי אינו היחידי והם ממשיכים לגבות כסף גם לאחר בקשת הניתוק.
יש לציין כי לאחר בקשת הניתוק מהוט ובזק בינלאומי, הוט לקחו ממני את המודם ולכן אין שום סיבה לטענה שלא הודעתי להם על הניתוק. לא קיים חיבור של אינטרנט משמע אין אינטרנט!!
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף במלואו, בדיקת ניתוק "בנדל" אשר גורם להיישנות מקרה זה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום עומר,

הבנתי שהבעיה טופלה מול נציגת שירות לקוחות, נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,

בברכה,

מתן בזק בינלאומי- שירות לקוחות ברשת
תגובה:
טיפול מול שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה