פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אינטרנט לאחר בקשת ביטול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
30/6/2011 קיבלנו מבזק בינלאומי הצעה לשירות אינטרנט ותקשורת כאשר 2 קוים הם חינם ו2 בתשלום . 30/5/2013 ביקשנו להתנתק ולהפסיק את השירות מכיוון שאין לנו צורך וגם לא השתמשנו בשירות . הפקידה שדיברה איתנו אמרה שצריך לכתוב מכתב התנתקות על הקווים שאת מספרם היא נתנה לנו בשיחת הטלפון . למעשה אותה פקידה בשם שירה נתנה לנו מספרי הקוים שהם מתנה . במשך חודש ימים התקשרנו לוודא שבאמת השירות הפסיק ב- 27/6/2012 נאמר לי מאותה פקידה שהתקשורת התבטלה והשירות הופסק. במשך יותר מחצי שנה המשיך בזק בינלאומי לחייב אותנו בכרטיס אשראי . 12/2/2013 כשביררנו מדוע ממשיכים לגבות מאיתנו תשלום טענה פקידה אחרת בשם אילנה כי בטלנו רק את המתנות שנתנו לנו ולא את הקווים עצמם ולמרות ואף אל פי כן שלא השתמשנו מאז בקשה ראשונה של הניתוק שהיא רואה היא לא יכולה להחזיר לנו את כספינו שנגזל מאיתנו. אנחנו מרגישים מרומים מדובר ב-6 חודשים של גביה למרות שלא השתמשנו בקווים בסך של 2000 ש"ח לפחות .
עלבון רמאות סוג הנזק :
הפתרון הנדרש לקבל את כספינו חזרה . פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום אשר,

צר לי על הבעיה, פנייתך הועברה לנציגי השירות שלנו , הם יחזרו אלייך בהקדם,


בברכה,

מתן , שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי
תגובה:
הועבר לטיפול נציגי שירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה