פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שווא לאחר בקשת ניתוק ופתיחת תיק אצל עו״דptions and customer נושא התלונה:
ואקנין אורית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אורית ואקנין בתאריך 06/03/2012 התקיימה שיחה ביני ובין אחי שהיה איתי עם נציגה מהמוקד של בזק בינלאומי. בבקשה לנתק את השירות לאחר שעברתי דירה וניתקתי גם את בזק מהתשתית ולאחר שחיברתי כבר אינטרנט תשתית וספק על ידי חברת הוט
הנציגה שדיברנו איתה לא הרפתה מאיתנו בשכנועים שלא לנתק את השירות ואנחנו התעקשנו לנתק לאחר שהיא הציעה לי הצעה כביכול יותר משתלמת ממה שהייתה לי ביקשה ממני לשקול זאת ושההצעה תהיה בתוקף של שלושה ימים למרות שביקשנו שוב ושוב לנתק אמרנו לה שבמידה ונרצה את ההצעה נחזור אליה בשלושה ימים הקרובים. ולא שבאמת חשבתי להשאר אלא מרוב לחץ שהיא הפעילה וגרמה כבר לאי נעימות.
בכל מקרה לאחר יום או יומיים התקשרנו שוב לבזק נותנת התשתית ולבזר בינלאומי נותנת השירות לוודא שניתקו. ואז כבר ענה נציג אחר ואכן הובן בנינו על ניתוק מלא ואף הנציג ציין שבמידה ובעתיד נרצה לחזור לחברת בזק בינלאומי יקבלו אותנו החברה בשמחה
עד כאן הכל טוב ויפה כאשר בינתיים המשכנו להנות משירות האינטרנט של הוט והוטנט ואנחנו בכלל בבית חדש (עוד מהתאריך שביקשנו ניתוק)
בתאריך 25,01,2013 יצא מכתב ממשרד עורכי דין ״נאמן את זקן״ ונשלח אלינו בדואר בטענה של חוב לחברת בזק בינלאומי על סך582 ש״ח . לאחר בירורים הבנו שהם לא ניתקו אותנו אז. ניסינו לבדוק את פשר העניין ומצאנו את עצמינו בין הכסאות: בזק בינלאומי לא מוכנים לדבר איתנו בטענה שהחוב עבר לעורך דין והמשרד עורך דין לא ממש נותן פרטים בטענה שהוא רק המשרד שמקבל את החוב ולא החברה עצמה. לאחר שהתעקשתי הסכימו במשרד להגיד שהחוב אכן מדובר על אותה תקופה ולמשך חצי שנה ושהנציגה (העקשנית הכפייתית ההיא) תיעדה ש״הסכמנו להשאר מחוברים״ כאשר בכלל אנחנו בבית אחר וכאשר החיבור לבזק בינלאומי היה דרך חברת בזק (בנדל) ואנחנו בכלל ניתקנו את בזק וכאשר אנחנו בכלל מחוברים לחברת הוט.
בנוסף לזאת גם ביקשנו מהפקידה ומהמנהלת של המשרד עו״ד שתבדוק בעצמה הקלטות של השיחות שלנו עם בזק בינלאומי (מאותה תקופה שביקשנו להתנתק) והיא טענה שאינה יכולה ושלהאזין צריך אישור מבית משפט. ושאין לה יותר מה לעשות ושהיא מעבירה את החוב להוצאה לפועל.
אוי לנו ולמדינה שאנו חיים בה שהאזרח הקטן נשאר ממש חסר אונים למול החברות הגדולות
עגמת נפש, כספי, בזבוז זמן ועוד כנראה נזק עתידי שמי יודע איך יגמר סוג הנזק :
בירור מיידי של חברת בזק בינלאומי ומשרד עורכי הדין נאמן זקן ביטול החוב וכמובן ביטול האיום הזה על הוצאה לפועל פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
גברת ואקנין, שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך.

במענה לפנייתך, ערכנו בדיקה מקיפה במנוי אשר על שמך והריני להשיבך כדלהלן

1. לפי הרישום הקיים במערכותינו, ביום 060312 התקבלה בקשתך לביטול שירותי הגישה לרשת האינטרנט, במעמד השיחה עם שגיא אשר פנה מטעמך ונציגת שימור הלקוחות, הוצע חבילה במחיר אטרקטיבי, ושגיא בחר לחשוב על ההצעה וליצור קשר עם מוקדי השירות של חברתנו.

2. עד ליום 140213 לא התקבלה כל פניה מטעמך לביטולבירור מהות החיובים.

בנוסף אציין, כי דמי המנוי לשירותי הגישה לאינטרנט אותם רכשת הינם חודשיים, ומשכך אינם מותנים בשימוש בשירות בפועל.

4. בנוסף, אבקש לציין כי נכון ליום 060313 קיימת יתרת חוב. החוב הינו בגין שירותי הגישה לרשת האינטרנט לתקופת חיוב 02-062012. לצורך הסדרת החוב יש לפנות למשרד עורך דין קרן זקן במספר הטלפון 03-5251270.

בדיקה במערכותינו מלמדת, כי במהלך חודש 042012 או בסמוך לחודש זה, בוטלה באופן חד צדדי הרשאה לחיוב כרטיס האשראי אותו מסרת לחברתנו לצורך גביית התשלומים החודשיים ובעקבות כך נוצר חוב במנוי שהועמד לרשותך שטרם הוסדר.

החוב הועבר להמשך טיפול מול משרד עורכי דין וזאת לאחר מספר הודעות שנשלחו לכתובת הדואר הקיימת במערכותינו לבקשת הסדרת חוב שלא נענו.

5. אבקש להוסיף ,כי עקב חוב, בוטלו שירותי הגישה לרשת האינטרנט ביום 020712 והופסק החיוב בגינם.

בברכה,
מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי
תגובה:
לצורך הסדרת החוב יש לפנות למשרד עורך דין קרן זקן במספר הטלפון 03-5251270. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה