פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת חיוב לא מוצדקת, ואיום תביעה להוצאה לפועל נושא התלונה:
פאר גולן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
כידוע במעבר (ניוד) ספקי טלפון / סלולאר, חובת ההודעה בין החברות...כדלקמן: על החברה המתחברת להודיע לחברה המתנתקת.
באינטרנט: ההגדרות ללא חייגן, ואמור להיות באותה שיטה, כי אין לי כמשתמש יכולת לדעת דרך איזה ספק אני גולש..
לכן חובת ההודעה צריכה להיות זהה..
קיבלתי שירות כזה רק מ-012, כאשר הם ציינו שעליי להשלים את המשימה בלחיצת אישור למייל שיישלח אליי...
013, ו-014, חייבו אותי במקביל באותו חודש, כאשר יכולתי להיות מחובר לספק בודד בלבד. לטענתי הן התרשלו בביצוע חובתם בהודעת הניתוק, או בהנחייה לי כלקוח, איך לבצע את הניתוק.
בנוסף, ככל הידוע לי לא הייתי מחובר ל-014, היה ניסיון התחברות שלא צלח, אמרו שיחזור אליי טכנאי להמשך הגדרות, מה שלא קרה..
לאחר מספר ימים התחברתי ל-012, ומאז הכל כשורה..
לאחר חודש הגיעה חיוב לכ-19 ש"ח, התקשרתי לויזה, ע"מ לבטל את הוראת הקבע, אמרו שניתן לבטל את החודשים הבאים, אך לא את מה שכבר חויב, ויתרתי ואישרתי, בזה חשבתי שסיימתי...
014- שלחו הודעות חיוב, יצרתי איתם קשר וטענתי שאני מחובר לחברה אחרת, איימו בניתוק, אמרתי, בסדר, ממילא אני לא מחובר.
כך בריטואל שחזר על עצמו כמעט כל חודש.. בחצי שנה האחרונה..
האם שיחת טלפון מול המוקד של 014 לא מספקת ??
האיום הגיעה בתאריך 5/3, בצורה של מכתב התראה, שנרשם לתאריך 21/2/2013, כאשר מצויין בו אולטימטום של 5 ימים לפני ביצוע הליכים..
גם את הדואר צריך לתבוע, או שהאולטימטום לא ריאלי...

אודה לעזרתכם...
גולן פאר.
איום בתביעה משפטית סוג הנזק :
ביטול האיום המשפטי - עו"ד קרן זקן פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
מר פאר, שלום רב,

אנו מודים לך על פנייתך.



במענה לפנייתך, ערכנו בדיקה במנוי אשר על שמך והרינו להשיבך כדלהלן



1. לפי הרישום הקיים במערכותינו, ביום 220712 עודכנה חבילת גישה לרשת האינטרנט, "12-HOT-הטבה ייחודית ללקוח", הכוללת גלישה במהירות 12 מגה, חודשים 1-12 תשלום בסך 30.16 ₪ כולל מע"מ לחודש , החל מחודש 13 תשלום בסך 60.42 ש"ח כולל מע"מ לחודש.

2. חודש בחודשו הופיעו החיובים בעבור שירותי הגישה לרשת האינטרנט, תחת פירוט החיובים בכרטיס האשראי ולא התקבלה כל פניה מטעמך לבירור מהות החיוב.

3. עד ליום 071112 לא התקבלה כל פניה מטעמך לביטול שירותי הגישה לרשת האינטרנט, בעקבות בקשתך השירות בוטל והופסק החיוב בגינו.

4. עוד אציין כי, כי דמי המנוי לשירותי הגישה לאינטרנט אותם רכשת הינם חודשיים, ומשכך אינם מותנים בשימוש בשירות בפועל.

5. בדיקה במערכותינו מלמדת, כי במהלך חודש 102012 או בסמוך לחודש זה, בוטלה באופן חד צדדי הרשאה לחיוב כרטיס האשראי אותו מסרת לחברתנו לצורך גביית התשלומים החודשיים ובעקבות כך נוצר חוב במנוי שהועמד לרשותך שטרם הוסדר. החוב הועבר להמשך טיפול מול משרד עורכי דין וזאת לאחר מספר הודעות שנשלחו לכתובת הדואר הקיימת במערכותינו לבקשת הסדרת חוב שלא נענו.

לצורך הסדרת החוב יש לפנות למשרד עורך דין קרן זקן במספר הטלפון 03-5251270.



לשירותך בכל עת,

מחלקת פניות הציבור

בזק בינלאומי
תגובה:
לצורך הסדרת החוב יש לפנות למשרד עורך דין קרן זקן במספר הטלפון 03-5251270.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה