פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול במשך 6 שנים נושא התלונה:
כוחלני לימור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כ6 שנים חברת בזק בינלאומי גבתה ממני על שתי מנויים כאשר האחד מופיע על שמי ושם משפחתי ואילו השני בסדר הפוך שם משפחתי ואחר כך שמי במשך כשלושה שבועות שאני מתקשרת ומדברת כמעט עם כול נציגי השירות ומבקשת לשוחח עם מנהל (מיותר לציין שהשירות שלהם גרוע וכול שיחה נאמדה על כ40-50 דקות)אף אחד לא חזר אלי בבירור לעומקו של עניין מנוי אחד נכתב עם תז 123456 ואילו השניה על ת.ז נכונה נשאלתי איך לא שמתי לב לחיוב ועניתי כי כול שנה אנחנו משתרגים את האנטרנט ולכן חשבנו שהחיוב הכפול הוא תוצאה של "השידרוג" כמובן שגם הסכומים לא היו זהים מה שלא עורר את החשד .למזלי עלינו על זה כי נתקלנו בנציג ששאל אותנו לתומו למה יש לנו שני מנויים ..... היום סוף סוף קיבלתי שיחת מנהל עם תשובה כזאת על פי חוק אני יכול לזכות אותך על חצי שנה חחחחח שיא החוצפה מענין מה היה קורה אלמלא זה היה הפוך ואני הייתי צריכה לשלם להם .....
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא - פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן - ישרות לקוחות שם ותפקיד:
ניסינו ליצור קשר עם הלקוחה אך בשלב זה ללא הצלחה. תגובה:
נשלח מייל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה