פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום על חוב שלא כדין לאחר התנתקות מחברת "בזק בינלאומי" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: 24/03/2013
הילה לוי
מנהלת תחום פניות הציבור
חברת "בזק בינלאומי"

הנדון: גביית תשלום על חוב שלא כדין לאחר התנתקות מחברת "בזק בינלאומי"

אני פונה אליכם בעקבות תשלום חוב שנגבה ממני, שלא כדין, על ידי חברת "בזק בינלאומי", בתאריך 21/03/2013.
ביום רביעי 20/03/2012 קיבלתי מכתב מאיים מחברת "בזק בינלאומי", שבו נטען כי נצבר חוב על שירות אינטרנט ללא חייגן אשר נותק על ידי לפני כ-9 חודשים, וכמובן שלא בוצע שום שימוש בשירות האינטרנט מרגע ההתנתקות.

ניתוק השירות מחברת "בזק בינלאומי" בוצע בתאריך 12/06/2012 דרך אתר "נתק", באמצעות שליחת פקס פורמלי ובו נתבקשתם במפורש לנתק אותי משירותי האינטרנט של "בזק בינלאומי" באופן מיידי.
כמובן שקיבלתי אישור על קבלת הפקס וכידוע על-פי החוק די בכך. להלן פרטי הפקס:
שידור הפקס למספר 039285038 הסתיים בהצלחה.
תיאור הפקס : בזק בינלאומי 122042
השידור הסתיים בתאריך : 12-06-2012 בשעה 00:21
עמודים ששודרו : 1
משך השידור היה : 0:01:05 (הערכה)
הפקס נשלח באיכות : גבוהה.
שם הנמען :
סוג מכשיר הפקס בצד המקבל : Dialogic
מידע מורחב : אין
Fax ID : 3695969

בנוסף, לאחר שליחת הפקס ל"בזק בינלאומי", חזרה אליי נציגה והבהרתי לה שאני מעוניין להתנתק, והיא כמובן אישרה את הפעולה. לתומי האמנתי שאכן נותק השירות ואין שום סיבה להתקשרויות נוספות עם "בזק בינלאומי".

במכתב שקיבלתי בדואר ביום 20/03/2013, כמסופר לעיל, להפתעתי הרבה הודעתם על חוב תמוה לחלוטין בסך 784 ש"ח, בגין חמשת החודשים האחרונים ואני חייב להפקיד את הכסף בחשבונכם תוך 7 ימים, אחרת יפתחו נגדי הליכים משפטיים.
כמובן שמיד התקשרתי לחברה (שעות הערב המוקדמות), והועברתי ישירות למשרד עורכי הדין של "בזק בינלאומי". הסברתי כי התנתקתי באמצעות פקס מאתר "נתק" בתאריך 12/06/2012 וכמו כן דיברתי עם נציגה מטעמכם, ומאז לא נעשה שום שימוש בשירות. עורכת הדין ביקשה שאשלח העתק של הפקס, וזו תהיה הוכחה מספקת על מנת לבטל את החוב שלא כדין.
למחרת בבוקר, ביום 21/03/2013, שלחתי את ההעתק של הפקס המקורי בו נדרשתם לנתק אותי במיידית, אל משרד עורכי הדין ווידאתי שהוא נתקבל אצלם.
לאחר שבחנו את ההעתק, חזרו אליי ממשרד עורכי הדין, וטענו (בחוסר צדק משווע!!!) כי מאחר שהם לא מצליחים לאתר את הפקס המקורי בחברת "בזק בינלאומי" – אני מחוייב לשלם את החוב באופן מיידי ואיימו שאם לא אעשה זאת הם יפתחו נגדי תהליכים משפטיים כפי שמצוין במכתב שנשלח לביתי.
לדאבוני, חשתי מאוים ונסער, ולמרות היותי בטוח בכך שהצדק עמי, שילמתי את החוב באותו רגע באמצעות כרטיס האשראי בטלפון.
לאחר ששילמתי את החוב ע"ס 784 ש"ח, ביקשתי שוב במפורש שינתקו את השירות בחברת "בזק בינלאומי".
משרד עורכי הדין מצידם טענו כי אין באפשרותם לטפל בבקשות להתנתקות, והורו לי לפנות למוקד "בזק בינלאומי" ישירות וכך עשיתי.
בפעם הראשונה שהתקשרתי, הקשתי את מספר ת.ז שלי, אך הועברתי באופן אוטומטי שוב למשרד עורכי הדין. ניסיתי להתקשר שוב למוקד השירות של "בזק בינלאומי", אך לצערי גם בפעם השנייה ובפעם השלישית ענתה נציגה ומיד העבירה אותי למשרד עורכי הדין, מבלי לשמוע אותי בכלל!
בפעם הרביעית שהתקשרתי, כבר הצלחתי לדבר עם נציג וביקשתי שלא יעביר אותי שוב לעורכי הדין כי כבר שילמתי את החוב (לאחר שאיימו לפתוח בתהליכים משפטיים כפי שמצוין במכתב שנשלח אליי מטעם החברה), והוא מצידו העביר את השיחה לנציגה אחרת. שוב הסברתי מפורטות את כל המקרה, והנציגה מצידה טענה שהמנוי נותק. ביקשתי אישור על כך וניתקו לי את השיחה! התקשרתי שוב... הגעתי לנציגה שוב... הסברתי לה את כל המקרה וביקשתי אישור על התנתקות והיא טענה שאין בכלל שום בקשה להתנתקות מצידי. זה היה פשוט מייגע...
הסברתי לה כי אני מבקש חד משמעית, בכל לשון של בקשה, ודורש כבר להתנתק משירותי האינטרנט, כמו שכבר דרשתי בעבר לפני 9 חודשים!
הנציגה כמובן ניסתה "לשכנע" אותי (בלשון המעטה) שאתקשר ביום אחר מאיזושהי סיבה לא ברורה (אולי פשוט לא היה לה כוח לעבוד באותו יום??), אך התעקשתי שיבוצע ניתוק באופן מיידי והיא לבסוף הסכימה.
ביקשתי לקבל מסמך (בדואר, באימייל או בפקס) המאשר כי בוצע ניתוק מהשירות (סוף סוף תודה לאל) על מנת שהמקרה לא יחזור על עצמו, אך הנציגה סירבה בתוקף ואמרה ש"בזק בינלאומי" לא שולחים שום מסמך כזה, ובסופו של דבר מסרה לי רק מספר אסמכתא (שיש לי ספקות לגבי אמינותו ועל ביצוע הניתוק). למרות תחנוניי הרבים הנציגה סירבה בכול תוקף לשלוח מסמך כלשהו.
ברצוני להדגיש כי המענה ה"אנושי" במוקד הטלפוני של "בזק בינלאומי" הוא פשוט תת רמה, והנציגים/ות מדברים בלי שום טיפה של נימוס, ובצורה פשוט מבזה ומביישת את עצמם ואת הלקוח. הרגשתי פשוט מותש ונסער אחרי השעות הארוכות האלה שביליתי בניסיון לפתור את העניין אחת ולתמיד.

באותו היום כאמור, בזבזתי הרבה זמן יקר, וכסף על שיחות טלפון, על מנת להתמודד עם חברת "בזק בינלאומי" הנכבדה, שלצערי הרב, פעם אחר פעם, מצטיירת בעיניי כחברה לא ישרה אלא רמאית. חברה אשר מנסה לדחוף את היד שלה, בשיטות לא חוקיות, לכיסם של הלקוחות שלה.
חבל לי על הזמן היקר שלי, וכמובן על הכסף שלי אשר נגבה ממני שלא כדין לאחר איומים. פשוט גרמתם לי עוול ועוגמת נפש.
אני מבקש את טיפולכם בהקדם האפשרי, ואם לא, אשקול להשתמש באמצעים הקיימים בחוק, על מנת לקבל את כספי בחזרה. בנוסף, מן הראוי, מגיע לי גם פיצוי הולם על הזמן הרב, על שיחות הטלפון ועל עוגמת הנפש הרבה.
אני לא אשקוט עד שלא תיפתר הבעיה, וכאמור פתרונה המיידי ימנע נזקים, בשל פרסום שלילי וכיו"ב.
ממתין לטיפולכם המהיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על תשלום שנגבה ממני שלא כדין ופיצוי על עוגמת נפש והוצאות התקשרות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה