פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד בזק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה נגד חברת בזק בינלאומי

1. ברצוני להגיש תלונה נגד חברת בזק בינלאומי:
2. אני תושב הישוב תל שבע מתחילת שנת 2011 בישוב תל שבע חברת בזק הפסיקה לספק לנו תושבי הישוב וביהנם אני כל שירות של אספקת קווי טלפון או אינטרנט.

3. לדאבוני ולתדהמתי חברת בזק מינואר 2012 עד ליולי 2012 התחילה לחייב אותי בתשלום עבור אחזקת קוו טלפון והאינטרנט זאת למרות שאין בישוב תל שבע כל אספקה לשירותים אלו משנת 2011.

4. משפניתי לחברת בזק להחזרת הכספים שגבו מחשבוני הם החזירו לי חלק מהכספים אולם מסרו שחלק השני מהכספים הועבר לחברת בזק בינלאומי וכי עליו לפנות לחברת בזק בינלאומי לצורך החזרת הכספים שנלקחו ממני למרות שאינם מספקים לי כל שירות.

5. פניתי לחברת בזק בינלאומי לצורך החזרת הכספים בסך 488 ₪ שנלקחו ממני שלא כדין אך הם סירבו להחזיר את הכספים הללו כמו שחברת בזק עשו זאת ועוד הם מבקשים ממני לשלם להם עוד כספים עבור שירות שלא סופק כלל אלי.

6. יש לציין כי נציגי השירות שלהם הבטיחו לי הבטחות שווא כי יפסיקו לשלוח חיובים לחשבוני וכי גם הסכומים שנגבו מחשבוני שלא כחוק יוחזרו לי.


7. אי לכך ולאור כל האמור לעיל הריני לפנות אליכם בתלונה זה לחייב את חברת בזק בינלאומי להחזיר אליי את הכספים שלקחו ממני שלא כדין וכן לבטל את דרישתם לחייב אותי בשירות שלא סופק אליי כלל.


בכבוד רב,
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
היי סעיד,

העברתי את פנייתך למחלקת השירות והבנתי כי אתמול יצרה עמך קשר אחראית פניות הציבור בעקבות פנייתך ללשכת מנכ"ל, בשיחה זו הסבירה שתשובתנו אינה משתנה ושלחה לך שוב את המכתב היות ולא קיבלת אותו.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי
תגובה:
טופל דרך אחראית פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה