פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים ללא קבלת תמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בשיחה שניהלתי עם נציג בזק בינלאומי באמצע חודש אוקטובר הובהר לו כי המחיר של שרותי אינטרנט יקרים מדי ולא מעוניין יותר לקבל שרות על- ידם
בתאריך 29/10/2012 נשלח אליהם קבצים דרך אתר נתק מחבקת סמייל 012 להפסקת קבלת שרותים מבזק
עוד בשיא החוצפה סכום שנגבה עלה פלאים מ- 85.53 ש"ח ל- 209.18 ש"ח מרגע הודעת ניתוק ועד היום
בשיחה שלי עם נציג בזק גברת הדר פליישר נאמר לי שלא מוכנים להחזיר את הכספים
לידיעה הסכום שאני משלם לחברת סמייל 012 הינו 23.20 ש"ח לחודש
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום,

הנושא הועבר למחלקת שירות לקוחות להמשך טיפול.
במידה ולא יוצרים קשר תוך 2-3 ימים, ניתן לחזור אלינו שוב ל[email protected].

בברכה,
מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי
תגובה:
הנושא הועבר למחלקת שירות לקוחות להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה