פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום כפול לשתי חברות שלא בצדק. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר יצר עימי קשר נציג שרות שלכם לנושא התחברות לאנטרנט... ומאחר ואני מחוברת 10 שנים ל-012,הגבתי בעניין לשינוי...הוא (הנציג)אמר שהוא ידאג לניתוק שלי ...לאחר 4חודשים ראיתי חיוב של בזק בנלאומי בויזה אך לא הבנתי מה זה כיוון שאני עדיין משלמת ומקבלת חשבוניות הביתהמ-012...(חשבתי אולי בעלי חייג לחול או משהו דומה ... לא ייחסתי חשיבות אחרי חודש שוב קרה הדבר ופה נדלקה לי נורה אדומה כיוון שמדובר על אותו סכום מדוייק.... עד שהשגתי את המספר שלכם לקח לי זמן ...ופה התחיל הסיפור המייגע שלי .... נציגת קשרי לקוחות שלכם הקשיבה ואמרה לי שאכן אני צודקת ושהיא תנסה לעזור לי להתנתק מ-012 ואף לפצות אותי חודשיים ללא חיוב ... העיקר שאתחבר אליכם ...יום שלם היא לא הצליחה ליצור עימם קשר וביקשה ליצור עימי קשר למחרת,מה שלא נעשה !! יומיים לאחר מכן יצרתי שוב קשר עימכם ושוב סיפרתי את הסיפור שלי ושוב ניסו בכל זאת שלא אתנתק מ-012 אך כבר הייתי חסרת סבלנות ולא הייתי מעוניינת !!!! אני לא מבינה מדוע ישר שלחתם את ידכם לכיסי בעוד שלא סיימתם את כל תהליך העברה שלי אליכם ... גביתם ממני חמישה חודשי חיוב ללא בצדק וזה אומר ששילמתי לכם ללא חיבור אליכם !!!! אני עדיין לא עשיתי שום מהלך כלפיי 012 ואני עדיין מחוברת אליהם 10 שנים ברציפות ולומר את האמת גם דיי מרוצה מהשירות שלהם... ואילו אתם טוענים כי אני מנויה שלכם .. אף על פי שלא קיבלתי מכם ולו מכתב קטן המודה לי על הצטרפותי אליכם ...( אוליי כך הייתי שמה לב שיש בעיה ואני משלמת לשתי ספקים ??)או חשבונית על תשלום אליכם... משהו המודיע לי על קיומי אצליכם ... אבל לא !!!!! רק לגבות כסף ממני ... ואחרי שלשה ימיי יסורים וחזרה על סיפורי אין ספור פעמים מול נציגכם ביקשתי את שמגיע לי ,החזר כספי נאמר לי כי אין אפשרות כזו כי אני מסרתי את כל פרטי החיוב ...נכון!!! בתנאי שינתקו אותי מהספק שלי!!!! ביקשתי מול הנציג שיאזין להקלטות ... וכמובן שהוא ענה שאי אפשר ...בקיצור.... מבקשת את ההחזר הכספי שלי ... וזו מרמה לשמה..... וכואב לי שאנחנו כפופים מול הבטחות ללא ביצועים מעשיים.. .....אשמח לקבל מענה ממשהו....
ונזר כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הנושא הועבר להמשך טיפול במחלקת שירות לקוחות תגובה:
הנושא הועבר להמשך טיפול במחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה