|
|
|
|
|
|
חיובים לאחר הפסקת השירות |
נושא התלונה: |
פרון דבורה |
שם/כינוי: |
יום שני 13 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני הייתי לקוחה של בזק כספק תשתית. הם לא סיפקו את האינטרנט בצורה טובה ומאוד יקרה לכן החלטתי לעבור לתשתית של הוט .
חברת הוט העלתה על הקו את נציג חברת בזק החלטנו יחד על העברה לחברת הוט וביצענו את הכל ביחד .
חברת בזק המשיכה לחייב אותי עוד חודשיים וכאשר פניתי אליההם החליטו שאני לא ביקשתי והם לא מנתקים למרות שעשיתי ניוד והם ראו את זה אבל למעשה כבר זה נעשה כי העלנו נציג של חברת בזק על הקו ונאמר שיעשו את זה .
בכל מקרה הנציגה מצוות 4 קשרי לקוחות בשם גנט טעונת שמנהל שלה הקשיב לשיחה שלי ולא ביקשתי ניתוק למה נראה לה שאני מיליונרית שאשלם לשתי חברות בו זנמנית ???
איפה ההגיון לדעתי חברת בזק מוליכה שולל את הלקוחות הם חייבו אותי עוד חודשיים על שירותים שלא קבלתי בושה וחרפה הם גוזלים ועושקים את הלקוחות.
אני מבקשת בכל לשון של בקשה שתעזרו לי לקחת את כספי בחזרה על שירותים שלא קבלתי ואכן שילמתי סכום של 215 ש"ח אני אם חד הורית והכסף הזה יקר לי ואנהי עובדת קשה בשבילו פשוט אני מרגישה מרומה .
כל תקוה שתצליחו לפתור את התהלומה של בזק שעושקת לקוחות רבים ואני לא היחידה בטענה שהלקוח צריך להתקשר ולהתנתק למרות שהחברה השניה כבר אומרת ללקוחות אנחנו נטפל בהכל.
יום טוב
פרון דבורה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי - החזר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירית, שירות לקוחות בזק בינלאומי |
שם ותפקיד: |
תלונה שהגיעה לבזק בינלאומי אך מיודעת לבזק |
תגובה: |
תלונה שהגיעה לבזק בינלאומי אך מיודעת לבזק- יש לפנות לבזק
|
פתרון: |
|
|
|