פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקיות חוזרות ונשנות במהלך השבת בגלל טעות החידוש מנוי אינטרנט נושא התלונה:
דותן יצחק אקי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏17 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 17.5.13 חידשתי חבילת גלישה ספק בזק בינלאומי על תשתית הוט ,במהלך השיחה עם נציגת השרות הובהר וגם הומלץ על ידה כי אוודא שאכן התשתית של הוט מסונכרנת על 30 מגה, מאז נותקתי מהאינטרנט פעמיים פעם בשישי בערב ופעם בשבת בגלל ששויכתי במחשב לבזק במקום להוט, אני איש עסקים שעובד דרך האינטרנט. כל השבת אין תשתית שמאפשרת לתקן את התקלה והבעיה נשארה ללא פיתרון יתרה מכך האחריות לסידור התקלה הוטלה בסופו של דבר עלי. נגרמו לי הוצאות ,נאלצתי לרכוש מנוי של 35 שח בחודש עם HELP PC שהומלץ על ידי הוט עד שעליתי על התקלה למה אין לי אינטרנט,וכן ביקשתי לדבר עם מנהלו של בחור בשרות בשם שלמה שנתן לי תחושה שאני צריך להודות לו על "הטיפול שהוא נתן לי , ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר ולאחר המתנה של 20 דקות על הקו חזר אלי עם תשובה שמנהלו יצור איתי קשר ביו ראשון, כל בקשתי היתה שיסדרו את המחשב שלהם כך שאגלוש בבזק בינלאומי על תשתית הוט כמו שהיה לי לפני החידוש, נאמר לי כי בשישי שבת אין עם מי לדבר והאחריות שלי לתקן את הבעיה ביום ראשון ואין אחריות שלא אנותק מהאניטרנט שוב ושוב, ככה לא צריכה להתנהל חברה וכך לא צריך להיות היחס ללקוחותיה .
נזק תדמיתי כאיש עסקים מול לקוחות בחו"ל סוג הנזק :
תיקון המחשב כך שהמנוי יהיה ספק בזק בינלאומי על תשתית הוט ולא על תשתית בזק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית, שירות לקוחות בזק בינלאומי שם ותפקיד:
לפי תיאור הבעיה נראה כי התלונה מיועדת לחברת הוט- תשתית
ולא לבזק בינלאומי- ספק.
תגובה:
לפי תיאור הבעיה נראה כי התלונה מיועדת לחברת הוט-
תשתית ולא לבזק בינלאומי- ספק.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה