פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות וזיוף נושא התלונה:
יצחקי שריי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני פונה אליכם מכיוון שלא קיבלתי מענה ואף קיבלתי התעלמות ומרגישה פגועה עד עמקי נשמתי מחברת בזק בינ"ל.
הנושא הוא כזה-
אני לקוחה של החברה שלהם שנים רבות.
לאחרונה הצטרפתי לדף פייסבוק שלהם-
https://www.facebook.com/BezeqBenleumi?fref=ts

במסגרתו ראיתי שהם עושים תחרות, בה הזוכה הוא מי שמעלה תמונה שבה הוא מתעצבן על האינטרנט האיטי שלו, הפרס הוא מיני אייפד ואינטרנט חינם לשנה.
ניסיתי את מזלי, השתתפתי, וכששמתי לב שאני ועוד מעטים הם היחידים שמעלים תמונות מקוריות שלהם, ולא כאלה שנלקחו מהאינטרנט, העלתי הילוך, והעלתי תמונות(לא הייתה הגבלה על מספר התמונות) ובכל תמונה הייתה השקעה שאין כמותה, עם המון מחשבה, יצירתיות, וקיוויתי וגם האמנתי שיש לי סיכוי.
לא כך הדבר.

לפני יומיים בזק הודיעו על הזוכה, תמונה של מישהו בשם "אלכס שולץ", אני לא אדבר על התמונה עצמה, אבל מתוך סקרנות נכנסתי לפרופיל הפייסבוק, ומה אני מגלה? לבנאדם כמות זכיות לא נורמלית בתחרויות שונות!!
הוא זכה ב100,000 ש"ח בתחרות אחרת, זכה באייפד בתחרות של אקס.אל, זכה בסמסונג גלקסי בתחרות של סמסונג, וכל זה רק בחודש האחרון!!!

הסתכלתי קצת יותר אחורה בפרופיל שלו, מינואר 2013 וראיתי עוד חלק מהזכיות שלו, ואז כבר הבנתי- הבנאדם הוא שתול של בזק בינ"ל-ששכרה אותו בתור משתתף פיקטיבי, על מנת לתת לו פרס שספק אם בכלל קיים.

כשפניתי אליהם ואמרתי להם שאני יודעת על הזיוף ושאני מבקשת שהם יעשו הצבעה חוזרת (כי לטענתם היה חבר שופטים שבחר את התמונה), וביקשתי שיצרו איתי קשר טלפונית בנושא (כי קיבלתי התעלמות רועמת בהודעות) קיבלתי את התשובה הבאה:
"היי שרי, שירות הלקוחות של בזק בינלאומי אינו עוסק בנושא התחרות. הגבנו לך בנושא, כפי שציינו אנו מאוד מצטערים שלא זכית בקמום הראשון ומקווים שתמשיכי לקחת חלק בפעילויות עתידיות שלנו".

הם לא רצו לחזור אליי, הם לא החזירו לי תשובה כראוי מה שרק העלה את החשד שהזוכה שלהם הוא בעצם מושתל, נגרמה לי עוגמת נפש רצינית! במיוחד לאור הציפיות שפיתחתי, מה שבזק בינ"ל עשו הוא רמאות, זיוף והטעיית הציבור, במיוחד שאני לקוחה שלהם הרבה מאוד שנים!! (כבר לא אחרי המקרה הזה! בכוונתי להתנתק מהם)

השאלה שלי, מה אפשר לעשות עם זה? הרי זה לא בסדר, וזה לא חוקי, יש להם חוזה ותקנון והם לא עמדו בו, הם רימו.

יש גוף אשר יכול לעזור לי בנושא הזה?
הטלפון שלי הוא 054-6781910
תודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית, שירות לקוחות בזק בינלאומי שם ותפקיד:
שלום,
כפי שציינו בהתכתבויות קודמות עם נציגנו בנושא.

תמונת הזוכה נבחרה על בסיס החלטת השופטים ובהתאם לתקנון שפורסם במסגרת התחרות.

כמובן אין כל בסיס לטענה שהזוכה הינו שתול של בזק בינלאומי.

מקווים כי תבחרי לקחת חלק בתחרויות דומות גם בעתיד.
תגובה:
נשלח הסבר למתלונן לגבי הנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה