|
|
|
|
|
|
חיברו אותי לאינטרנט ללא ידיעתי וללא הסכמתי |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2013 עברתי מחברת יס להוט עשיתי איתם טריפל שזה כולל חבילות כבלים טלפון קווי חופשי ותשתית לכבלים במהירות מאה מגה
שהגיע אלי הטכנאי להתקין לי את המערכת שאלתי אותו ישו איזה הצעה לקבל ספק אינטרנט במחיר זול יותר מימה ששילמתי הוא הציע לי את הוט נט ואמר לי שעכשיו אני יכול כבר לגלוש דרך הוט נט אבל אני צריך להיתקשר ביום יומים הקרובים ולתת להם מיספר כרטיס אשראי שלי אם לא הם ינתקו אותי
אמרתי לו אין בעייה ואני שכחתי מיזה ולא התקשרתי להוט נט להסדיר את עיניין הכרטיס האשראי אמרתי לעצמי החברה תיראה שאני לא מסדיר את התשלום או שיינתקו אותי תוך כמה ימים או שהם יתקשרו אלי להסדיר את החוב וכך עברו להם חודשים והאינטרנט אצלי בבית המשיך לעבוד ליפני כשבועיים שלושה הגיע אלי מיכתב מבזק בנלאומי שהם פתחו לי לי תיבת דואר ויש לי מייל חדש
היתקשרתי לבזק בנלאומי ליפני שבוע לברר מה פשר המיכתב הזה ואז הם אמרו לי שאני גולש דרכם שאלתי את הפקיד מי נתן לכם אישור או ביקש מימכם לחבר אותי לאינטרנט ללא אישורי ויתרה מיכך יש להם את פירטי כרטיס האשראי שלי והם מחייבים אותי ללא ידיעתי אז הנציג נתן לי מיספר הפנייה של העיסקה שכביכול אני ביצעתי את העיסקה ביקשתי מהפקיד שיביא לי מיסמך כל שהוא או הקלטה שדיברתם איתי ואני או מישהוא מטעמי נתן לכם את פירטיי האשראי שלי ואז הוא אמר לי שהם יעשו בירור ותוך 24 שעות יחזור אליי נציג בכיר וניבדוק מה קרה שם
בנוסף לזה ביקשתי מימנו שיינתק אותי מהאינטרנט עד שנבר מה קרה כאן ואז הנציג אמר שזה בסדר והוא מנתק את האינטרנט מייד עבר שבוע
ואף נציג לא חזר אליי וגם לא נותק האינטרנט
היום יצרתי איתם שוב קשר ליראות מה עשו ולמה אף אחד לא חזר אליי
אז נציג השירות אמר לי שזה עדיין בבירור ושאלתי למה לא ניתקו אותי מהאינטרנט עדיין כמו שדרשתי אז הנציג אמר לי שאי אפשר לנתק אותך כי אנחנו בהליך בירור אמרתי לו מה הקשר בין זה לניתוק אז הוא טען שאים הוא ינתק אותי אז לא יבוצע בירור
שלחצתי עליו יותר אז הוא כן הסכים לנתק אותי
כמו כן אני לא מבין אך חברה כזו גדולה מחברת אנשים ומישתמשת בכרטיס האשראי ללא ידיעתו של בעל הכרטיס זה אפילו גובל בעבירה פלילית לדעתי
כמו כן כל השיחות עם הנציגים מוקלטות אצלי
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|