פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אני מנויה לאינטרנט כבר המון שנים דרך חברת נטוויז'ן.

בסביבות אוקטובר 2012 פנו אלי חברת בזק בינלאומי והציעו לי להצטרף אליהם כמנויה. אחרי מס' טלפונים ושכנועים מצד הנציג שהציע לי תוכנית זולה יותר מהחברה המתחרה ואמרתי לו שפניתי אליהם והם צריכים לחזור אלי עם הצעה.הוא אמר לי כי אני יכולה להירשם אצלו והוא יתן לי קוד משתמש ואם אחליט שאני נשארת בחברה הקודמת אז פשוט לא אפעיל את הקוד ואז המנוי לא יהיה רלוונטי. כלומר המנוי מתחיל מרגע שאני מפעילה את הקוד במערכת. לכן השתכנעתי ואחרי שחברת נטוויז'ן חזרו אלי והציעו לי תשלום זהה החלטתי להישאר ולא לעבור לבזק בינלאומי וכמובן שלא הפעלתי את הקוד. לפני כחודש גיליתי לתדהמתי כי חברת בזק בינלאומי מחייבת אותי כמנויה מזה מס' חודשים. יצרתי קשר והם ניסו לשכנע אותי להישאר ואחרי שהבינו עד כמה אני כעוסה שרימו אותי ופעלו לפי "שיטת המצליח" בעניין התשלום. הסבירו לי שיכולים רק לנתק אותי ולא להחזיר לי את כל התשלום שגבו ממני לחינם. כמובן שביקשתי באותו הרגע קודם כל להתנתק. בנוסף הנציג בדק ואמר שהוא רואה שלא הייתי מחוברת אליהם מעולם אפילו לא השתמשתי דקה אחת דרכם. ביקשתי שיחזור אלי מנהל והם אמרו לי שתוך 48 שעות יחזור. כמובן שאף מנהל לא חזר וגם בפעם הבאה שהתקשרתי לא חזרו אלי. השארתי פניה אצלם בתלונות הציבור ורק אז חזר אלי הנציג וטען שהוא לא יוכל להחזיר לי את התשלום,כיוון שאין להם את השיחה המוקלטת מאותו תאריך והוא לא יכול לאמת את מה שאמרתי. ההתנהלות בחברה הזאת ממש לקויה ולא מכובדת,רימו אותי ושיקרו לי וגם לא חזרו אלי. השקעתי המון אנרגיות,זמן וטלפונים מיותרים. זאת ממש עוגמת נפש.

ממתינה להצעתם לפני הגשת תביעה נגדם.
עוגמת נפש, סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הפניה הועברה לשירות לקוחות, בזק בינלאומי תגובה:
נשלח מייל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה