|
|
|
|
|
|
ניתוק מנוי אינטרנט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/5/2013 נשלח אליכם פקס דרך אתר נתק. למס' פקס (פעיל) 039285038.
חלפו 3 ימי עסקים וע"פ חוק מחובתכם לנתק אותי , גם ללא ניסיון שימור מצדכם.
פניתי אליכים טלפונית, הופנתי למחלקת קשרי-לקוחות קיבלתי שירות מצוי, יחד עם זאת מתעלמים מבקשתי לנתק את מנוי האינטרנט. ומנסים בכל הכוח לשמר אותי למרות שאני נחוש בדעתי להתנתק .
מדוע צריך לעבור תלאות ושיחות ארוכות עם מוקדים שונים לאחר מיצוי אפשרות שימור הלקוח אצלכם. גם לטפל בבקשת ניתוק ללא טרטור - תוביל לחווית שירות טובה וכאשר ארצה לשוב אליכם אזכור אתכם לחיוב ואופציה ראויה!
|
לנתק את מנוי האינטרנט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי |
שם ותפקיד: |
הפניה הועברה לשירות לקוחות- בזק בינלאומי |
תגובה: |
נשלח מייל ללקוח. |
פתרון: |
|
|
|