פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מנוי אינטרנט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/5/2013 נשלח אליכם פקס דרך אתר נתק. למס' פקס (פעיל) 039285038.
חלפו 3 ימי עסקים וע"פ חוק מחובתכם לנתק אותי , גם ללא ניסיון שימור מצדכם.
פניתי אליכים טלפונית, הופנתי למחלקת קשרי-לקוחות קיבלתי שירות מצוי, יחד עם זאת מתעלמים מבקשתי לנתק את מנוי האינטרנט. ומנסים בכל הכוח לשמר אותי למרות שאני נחוש בדעתי להתנתק .
מדוע צריך לעבור תלאות ושיחות ארוכות עם מוקדים שונים לאחר מיצוי אפשרות שימור הלקוח אצלכם. גם לטפל בבקשת ניתוק ללא טרטור - תוביל לחווית שירות טובה וכאשר ארצה לשוב אליכם אזכור אתכם לחיוב ואופציה ראויה!
לנתק את מנוי האינטרנט פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות ברשת, בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הפניה הועברה לשירות לקוחות- בזק בינלאומי תגובה:
נשלח מייל ללקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה