|
|
|
|
|
|
חיוב יתר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2012 התנתקתי מבזק בינלאומי ועברתי לנטויזיון. בדצמבר כשראיתי שעוד מחייבים אותי פניתי אליהם להתנתק שנית. לא שמתי לב וגיליתי עוד פעם שעדיין מחייבים אותי.פניתי שוב פעם ובקשתי שיחזירו לי את הכסף ונאמר לי שדיברתי אתם בדצמבר אבל לא בקשתי מהם להתנתק. עובדה שכתוב שניסו פעמים להשיג אותי כדי להציע לי "חבילה" . דרשתי לשמוע את הקלטת השיחה וגם לקבל החזר כספים.נאמר שאין הקלטה ואין הלזר כספים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיחזירו לי את כל הכספים שנלקחו ממני וקנס מנהלי בהתאם לחוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
מירית, שירות לקוחות ברשת בזק בינלאומי |
שם ותפקיד: |
הפניה הועברה לשירות לקוחות, בזק בינלאומי |
תגובה: |
נשלח מייל תשובה |
פתרון: |
|
|
|