פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחמנות בניתוק לקוח וגביית כספים בדרכים לא אתיות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היה לי מנוי אינטרנט של בזק בינלאומי החל מ- 2004 ובהמשך אף עשיתי מנוי ל- 2 קווי טלפון שלהם.
ברצוני לציין שאני מאוד מרוצה מהחברה הנ"ל אך לצערי הרב איני מרוצה מההתנהלות האחרונה שלהם לגבי כספים שנג(נ)בו ממני בדרכי עורמה.
בספטמבר 2012 הצעתי נישואין לאשתי והחלטתי לעשות סדר בחשבונות שלי.
עקב כך עשיתי מסלול משתלם בסלקום של 3 קווי טלפון נייד + קו נייח ואינטרנט (שבפועל מסופקים ע"י נטוויז'ן). ובעקבות כך טלפנתי לבזק בינלאומי והסברתי להם שעם כל הצער שבדבר אין לי צורך בשום שירות שלהם ואני מבקש לבטל את ה-כ-ל.
לאחר דין ודברים וכל מיני נציגים בכירים שדיברו איתי ועשו לי שטיפת מוח – שכנעו אותי להקפיא את המנוי במקום לבטל, כאשר הוסבר לי שלאחר 3 חודשים אצטרך לטלפן לבטלו או להחזירו.
מכיוון שהשיחה הייתה בלחץ פסיכולוגי של הנציגים – לא זכרתי (לטענתם) שבאחריותי לטלפן ולבטל את המנוי – או שהוא יוחזר לפעילות מלאה.
מכיוון שהייתי בארגונים לחתונה (שהייתה בתחילה פברואר) שכחתי מהמנוי ועד היום אני עדיין עסוק בסידור העניינים של אחרי החתונה : כמו הבית, עבודה וכו' ולכן לא שמתי לב לחיובים שלהם.
כשטלפנתי היום לבזק בינלאומי כדי לבטל – במענה האוטומטי נאמר לי שהמנוי מוקפא.
אבל לדברי הנציגים כולל מקשרי לקוחות – זה לא הפריע להם להמשיך לחייב אותי למרות שלא עשיתי שום שימוש בשירות האינטרנט או הטלפון הביתי שלהם.
ביקשתי שיחזירו לי את כספי חזרה אך הדבר היחיד שהציעו לי זה שירות עלוב של מנוי אינטרנט במהירות 2.5 מגה (שטכנית אין לי צורך בו) ושירות פקס למייל (שאת-זה שקלתי) במחיר של 20 ₪ לחודש במקום 40 ₪.
אם בזק בינלאומי היו מואילים בטובם לבטל לי את המנוי כשביקשתי בשיחת הטלפון הראשונה שהייתה בספטמבר 2012 – הייתה נחסכת ממני הרבה עוגמת נפש וכסף (מדובר ביותר מ- 200 ₪ לחודש).
איני חושב שזה הוגן לבצע "טריקים" כאלה ללקוח גם אם זה חוקי ובטח אין זה ראוי לחברה מכובדת כבזק בינלאומי להתנער מאחריות כזו.
בסה"כ ביקשתי לקבל כספים שנגבו ממני על לא כלום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/פיצוי בהתאם פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית, שירות לקוחות בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הפניה הועברה לשירות לקוחות, בזק בינלאומי תגובה:
נשלח מייל תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה