פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לבזק על תקלה חוזרת נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש האחרון זאת הפעם השלישית שיש תקלה בקו הטלפון שלי עקב בעיית תשתיחת בבזק , התקשרתי היום 28.6.2013 בשעה 7 בבוקר והודעתי על תקלה חוזרת ענה לי בן שהבטיח לטפל בעניין עכ"כ הבטיח כיח אקבלך שירות עקוב אחרי ללא עלות ועד 10 בבוקר יבוא טענאי , התקרתי שוב ענתה לי מורן שהודיחעה כי הטכנאי מטפל בבעיה , בשעה 11 לערך התקשרתי שוב וענתה לי הגב' שוש מצוות אריסטו והודיעה לךי שהמושא בטיפול ועלי להמתין למנהל אם ברצוני לשוחח איתו היא גם הפכה למאמנת אישית וטענה שאין צורך להתפרץ הודעתי לה שאני לא אמתין למנהל כי גם כך הזמן שלי מבוזבז ועלות השיחה גבוהה מהנייד היא כמובן לא נענתה לבקשתי ומנהל לא התקשר אלי , ב12 בערך התקשרתי שוב ענתה נציגה בשם נטלי מצות 4 שבשיא חוצפתה החי\ליטה להיות הפסיכולוג שלי וטינה כי יש צרות גדולות יותר בחיים אבל את הבעייה בקו לא פתרה לא בדקה מדוע אין עקוב אחרי כפי שהובטח וגם היא טענה כי כדי לבר עם המנהל עלי להמתין , בכל מקרה אין לי כרגע אלפון , אין עקוב אחרי , אין תגובה , לדבריהם התקלה תסודר רק ביום 1.7.13 בערב , אני בת לאמא חולה שיודעת רק את הטלפון בבית ואינה יכולה להתקשר אלי , ומי יפצה אותי על עוגמת הנפש המוח והלב שרותחים מעצבים ( אם אלך לבית חולים היום אתבע את בזק ) ועל כל העלויות של השיחות והזמן המבוזבז שהרי היום יום שישי יום לסידורים ואני נאלצת להישאר בבית צמודה לנייד עם בזק ,ושימו לב זאת תקלךה שנייה תוך חודש שגם בפעם הקודמת נאלצתי לההמתין שבוע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בושה וחרפה על השירות והיחס והכי גרוע שהתקלה נגרמת על ידם והלקוח צריך להתקשר להתחמ\נן להנתין זמן רב ולשמוע את עצות הנציגים איך להתנהל בחיים
עלבון זלזול ובזזבוז זמן סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית, שירות לקוחות ברשת בזק בינלאומי שם ותפקיד:
לפי תוכן הפניה נראה כי התלונה מיועדת לחברת בזק.
אך הגיע לבזק בינלאומי.
תגובה:
לשלוח את הפניה לחברת בזק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה