פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר על שירות לא בהתאם לסיכום בעת ההתחברות לשרותי החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני לבקש זיכוי על סכום כסף שנלקח מחשבוני ללא הסכמתי.
בשיחה מול נציג החברה סוכם כי עלות השירות לאינטרנט (גם ספק וגם תשתית) יהווה 75 ש"ח אך בפועל חוייב הכרטיס אשראי שלי ב- 88 ש"ח באופן מפוצל לבזק ולבזק בינלאומי. (בשני כרטיסי אשראי שונים).
בנוסף גבו מחשבוני עלות התקנה של 100 ש"ח שלא הודיעו לי עליה במעמד החיבור לעסקה כחלק מהתשלומים.
ובנוסף הובטח לי שאקבל 2 חודשים מתנה ללא תשלום לבזק בינלאומי.
לפני כמה ימים פניתי אל החברה כי ברצוני להתנתק בעקבות השירות שקיבלתי ושברצוני לבקש החזר על הכספים שנלקחו ממני ללא הסכמתי.
ברצוני לציין מפורשות כי לא חתמתי על הסכם ולא קיבלתי שום מכתב התחברות המפרט על התשלומים, אלא העסקה בוצעה על סמך השיחה שלי עם נציג השירות של החברה שהביא לי את פרטיו הבאים: דוד מנהל סניף שמס' הטלפון שלו: 054-8445044 .
ושמס' הלקוח שלי:101582670. כמובן שבהסכם שלי איתו הוא ניתק אותי מהספק נטוויז'ן שממנו קיבלתי שירות עד לשיחת המכירה של הנציג דוד.
בשיחות הארוכות עם החברה על המצב הנ"ל נאמר לי כי עליהם לדבר עם בזק מכיוון והם חייבו את ההתקנה, אך אני התחברתי לעסקה מול בזק בינלאומי ומעולם לא דיברתי עם בזק. הנציג של בזק בינלאומי העלה את הנציגה של בזק אל השיחה והסביר לה את הפרטים, והיא אמרה שהייתה טעות בחיבור לשלי של הברטל ושהחיובים הם בנפרד ושהטעו אותי ועליהם לזכות אותי. הנציג אמר שיזכה אותי אבל ב2 תנאים: 1. שאקבל שובר לארוחה זוגית ולא כסף בשווי של 120 ש"ח 2. שאקבל את שאר הזיכוי אם אשאר לקוחה שלהם.
לא היה מקובל עלי שיכריחו אותי להתחייב לתקופה עובדה אשר מנוגדת לחוק.
כמו כן ברצוני לקבל החזר כספי שנלקח ממני ולא שוברים הניתנים כהטבה בתנאי שאני מתחייבת אל החברה ולא מתנתקת.
הסכום שנלק ממני ללא רשות הינו:
החבילה עודכנה לפי רישומיי מ-28.10.2012
גבו ממני 13 ש"ח עבור כל חודש תוספת (ההפרש בין 88 ש"ח ל- 75 ש"ח שסוכם)
חודשיים מתנה 20 ש"ח X שני חודשים (20 ש"ח זהו התשלום שהייתי אמורה לשלם ע"פ ההסכם בשיחה בטלפון)
בנוסף 100 ש"ח התקנה שלא הודיעו לי כי המעבר מנטוויז'ן אליהם יעלה לי התקנה של 100 ש"ח (מלכתחילה לא הייתי מתחברת אליהם אם הייתי יודעת על העלות הזו).
אני מבקשת את טיפולכם המסור מכיוון ונעשה לי עוול כאשר סמכתי ב"עיניים עצומות" על הנציג דוד שסיכם איתי את העסקה בטלפון ועל סמך מה שסיכמנו בלבד העברתי לו את פרטי האשראי לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק מהחברה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה