פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק משירותי אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי להם פקס היתוק דרך אתר נתק - netek.co.il בחמישי לאוגוסט 2013.
התקשרו אלי לנסות לשכנע אותי להשאר, סרבתי, וכדי להוריד אותם מהקו אמרתי שאחשוב על זה.
מאז התקשרו אלי כ-10 פעמים ביום ולא עניתי, יש עבודה ואין זמן לבלבולי שכל.
היום, ה-13 לשמיני 2013 שלחתי פקס המבוסס על גרסת נתק ובו אני מדגיש שלא להתקשר אלי אלא לנתק אותי מידית. רשמתי שאם יתקשרו שוב אלך להתלונן על הטרדה.
מאז התקשרו לפחות עוד 10 פעמים.
תשלום חודשי סוג הנזק :
שינתקו אותי כבר פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן בזק בינלאומי שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול בשירות לקוחות. תגובה:
הועבר להמשך טיפול בשירות לקוחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה