פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים בהוראת קבע לאחר ניתוק האינטרנט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בשל מעבר דירה מתל אביב לאזור הדרום, ביקשתי להתנתק מחברת בזק בינלאומי, לצד הקפאה של קו הבזק.
מספר טלפון בו הייתי מנויה 7390373 – 03 הקו מוקפא ואינו מחובר עוד
בבקשתי להתנתק, נאמר לי על ידי המוקדנית כי אכן אנותק מהאינטרנט אך עלי להשיב את מכשיר המודם שאם לא כן אחוייב בתשלום נוסף.
הפעם האחרונה בה גלשתי באינטרנט הייתה בתאריך ה – 2 בינואר 2006, ואישור על החזרת מודם קיבלתי מחברת בזק בינלאומי ב – 15 בינואר 2006, אך למרות זאת המשיכה חברת בזק בינלאומי לגבות בהוראת הקבע משך חודשים נוספים (החיוב האחרון שקיבלתי הוא במאי, אך חיוב האשראי של יוני טרם הגיע ואינני יודעת אם בזק בינלאומי הפסיקו לחייב אותי) 104 בכל חודש, סכום אשר הגיע כיום לקרוב ל - 520 שקלים שנגבו ממני לאחר שביקשתי כבר להתנתק מהאינטרנט ולא גלשתי עוד.

בחודש פברואר, כשהתקשרתי למוקד השירות של בזק בינלאומי לברר מדוע חברתכם ממשיכה לחייב את חשבוני ב – 104 שקלים, נאמר לי שזה חיוב עבור תקופת חיוב קודמת, זאת על אף שגלישתי האחרונה היתה יומיים לאחר תחילת החודש.
בחודש מרץ שוב התקשרתי למוקד השירות של בזק בינלאומי, אז נאמר לי שוב שעודכן במחשב החברה כי איני מנוייה עוד בחברת בזק בינלאומי ואין ברשותי עוד אינטרנט, אך שוב חוייב חשבוני ב - 104 שקלים.
ב – 18 באפריל שוב התקשרתי לחברת בזק בינלאומי, הפעם דיברתי עם איתמר מקשרי לקוחות, אשר אמר כי עדכן במחשבכם כי איני מנויה עוד ברשת האינטרנט והודיע לי כי חשבוני לא יחוייב עוד.
לאור העובדה כי משך חודשים ארוכים אני בקשר טלפוני עם נציגי חברת בזק בינלאומיבבקשה כי יעודכן במחשב החברה כי איני מנויה עוד ותפסק הגבייה מחשבוני בהוראת קבע, אני דורשת החזר כספי עבור חודשים אלובהם גביתם תשלום של 104 שקלים בכל חודש – ולדאוג שלא אחוייב עוד שכן, מאז ה – 2 בינואר לא גלשתי באינוטרנט וב – 15 בינואר אף אישרו כי החזרתי את המודם לחנות בזקסטור.


מצפה לתגובה מהירה

מספר בזק - 7390373 – 03 - הקו מוקפא ואינו פעיל עוד



כמו כן גם עגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי של החיובים החל מחודש ינואר ועד החיוב האח פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אביגיל אבוחצירא, אחראי שם ותפקיד:
במענה לפנייתכם, נערכה בדיקה, והריני להשיבכם כדלהלן:
מרישומנו עולה, כי ביום 18/04/06 נתקבלה בחברתינו בקשתה של הגברת חייט לבטל את מנוי האינטרנט שברשותה, עם פנייתה בוטל המנוי.
ברצוני לציין, כי לא בוצעה פנייה לחברתנו לבקשת ביטול המנוי לפני יום
ה - 18/04/06, וככל הנראה פנייתה לביטול המנוי של הגברת חייט בוצעה מול חברת בזק ולא בחברתנו.
למותר לציין, כי שירותי האינטרנט מסופקים על ידי שני גופים שונים שאינם קשורים זה בזה חברת בזק וחברת בזק בינלאומי. לפיכך, הודעה על הפסקת שרות רק לחברת בזק אינה גורמת להפסקת השרות בחברתנו, וכי גם ההצטרפות לשרות בוצעה הן מול חברת בזק והן מול חברת בזק בינלאומי.
לאור האמור לעיל, לא נוכל להענות לבקשתה של הגב' חייט ולזכותה.
תגובה:
כאמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה