פרטי התלונה

תלונות דאוון אנד ביי

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מחיר אחרי אישור המכירה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מוצר באתר הנ"ל בקניה קבוצתית ב-20 לאוקטובר, אחרי כשבוע דיברתי עם הספק ,טייגר, ששאל על איסוף שלי אמרתי שהמחיר כלל משלוח ונאמר לי שהמוצר יגיע בימים הקרובים, כשזה לא הגיע ביקשתי לברר ואז הודיעו לי, יש לי את המייל ששלחו, שהמחיר הוא לא 149 ש"ח כולל משלוח כמו שסוכם
אלא 299 ש"ח לא כולל דמי משלוח !
לדעתי זה לא תקין ונוגד תנאי רכישה שכזו, מלבדי היו עוד "5 "זוכים" - מעניין אם גם להם נעשה אותו ,תרגיל, - הבחורה שענתה לי מהאתר אמרה שאו שאבטל הקניה או שאשלם המחיר החדש (הכפול !) - אשמח לתגובתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
רכישת המוצר במחיר המקורי שלו פתרון נדרש :

דאוון אנד ביי שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה הנ"ל השתתפה במכירה קבוצתית, בתאריך ה 20/10/2005

בתאריך ה 8/11/2005 פנתה אלינו מאחר ולא קיבלה את המוצר, באומרה שהמוצר לא הגיע וכי היא מבקשת מאתנו לבדוק מדוע.
תגובה:
אנו פנינו לספק, לאשת הקשר שלנו ששמה נדיה וזו הפתיעה אותנו באומרה כי הגברת גינדי כבר שוחחה עימם מספר פעמים (ו"שכחה " ליידע אותנו כי דיברה עם הספק וכבר קיבלה תשובה), ונאמר לה כי המוצר חסר במלאי ולכן לא יוכלו לספק אותו, וכמובן שלא יחייבו את חשבונה.

כמו כן נאמר לה כי יש מוצר דומה-אליו מצורפות נעלי בית, וכי מחירו הוא 299 ₪ וכי אם הינה מעוניינת הם ישמחו לספק לה אותו.

הלקוחה לא היתה מעוניינת וכמובן שזו זכותה, אנו אף קיבלנו הבטחה מהספק כי היא לא חויבה.

ייתכן כי עקב טעות בדיווח שקיבלנו מהספק לא "הורד" המוצר בזמן מהאוויר, אולם אין בכך משום כוונה רעה או פגיעה בלקוחה מכיוון שזו לא חויבה ולא נגרם לה כל נזק.

בקשר לטענתה כי התבקשה לשלם כפול, הרי שלא כך הם פני הדברים – הוצע לגברת גינדי מוצר חליפי דומה ובעל תוכן שונה ולכן מחירו גבוה יותר.

קורה כי מוצרים אוזלים מן המלאי בכל אתרי המכירות הגדולים בארץ ובעולם.
על כך התנצלנו בפני הלקוחה, ואף הצענו לעדכן אותה במידה ומוצר זה יחזור ויימכר באתרנו בשנית.

אנו שמים דגש על שרות הוגן ואוהד ללקוחות ורואים בכך אבן דרך, לא היה כל ניסיון לרמותה או לא לדאוג לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה