פרטי התלונה

תלונות החברה להגנת הטבע

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס אנשי שרות הלקוחות כלפיי , לאחר הגשת תלונה החברה לא מצאה לנכון לענות לי ולו במילה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השפלה תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מצרפת לכם את מכתב התלונה ששלחתי לחברה להגנת הטבע בדבר התנהגות לא ראויה של אנשי שרות הלקוחות של החברה עם שמות האנשים איתם שוחחתי , ולמרות שהתלונה היתה מאוד ממוקדת לו קייבלתי ולו תגובה מאנשי החברה.
אשמח אם תקראו את מכתב התלונה ותראו אם אפשר לגרום לאיזה שינוי ביחס אנשי השירות כדי שלקוחות נוספים לא יקבלו יחס גרוע כל כך.
ברצוני להביא לידיעתכם כי בתאריך ה- 22.6.06 שוחחתי עם דורון ורשמתי את ביתי למחנה סולמות וחבלים , באותה שיחה ציינתי שיש לביתי הגדולה חבר ושאין אפשרות לרשום דרך האתר מכיוון שנסגרה ההרשמה ב20.6.06 .
באותה שיחה אמר דורון שלא אשלם כחברת החברה שהסכום הינו 1625 ש"ח אלא הוא יבדוק אם ניתן לעשות משהו עם חבר והוא יחזור אליי.
דורון לא חזר אליי עם תשובה כפי שהבטיח ואני צילצלתי שנית ביום ו' לבדוק מה קורה עם הבדיקה, ושוב נאמר לי להמתין לבדיקה ושיחזרו אליי.
חשוב לציין שההזמנה שלימס' 303619 נשמרה לי עד יום א' ה- 25.6.06. בשעה 15.00 .כמובן שגם ביום ו' לא חזרה אליי הטלפנית ואני התקשרתי שנית ביום א' בסשעה 13.00 לבדוק מה קורה עם התשלום וברצוני לשלם כחברת החברה ולא דרך חבר כדי לא לאבד את המקום.
באותו היום, יום א' שוחחתי עם טלפן בשם שישה, והוא אמר לי חכי אבדוק עם דורון מה עשה ואחזור אליך תוך שעה.
ושוב הפעם שישה לא חזר אליי.
התקשרתי הבוקר יום שני ה-26.6.06 ודיברתי עם עדי והיא אמרה לי שההרשמה שלי רשומה כבטלה.
אני רואה זאת בחומרה ובחוצפה שטלפנים מושכים לקוחות ומבטיחים לחזור טלפונית ומתעלמים מהם לחלוטין . גם אם אין להם תשובה ,שיחזרו אל הלקוח ואני אחליט אם אני משלמת את מלוא המחיר או לא.
אבל לא יתכן שאתקשר יום אחרי יום וכל פעם יאמרו לי שיחזרו אליי ופשוט מתעלמים.
מס' המקומות היה מוגבל ועדי מצאה במקרה מקום אחרון למחנה.
אני לא רוצה לחשוב על עוגמת הנפש שאותם טלפנים לא אדיבים היו גורמים לביתי אם עדי לא היתה מוצאת מקום עבורה.
לאור האמור ברצוני לאמר שאיני בטוחה שאמשיך את חברותי בחברה וכמו כן לא אקח סיכון ברישום למפעליכם.
מאוד מאוכזבת מהטיפול של עובדיכם
שרה צלח
עוגמת נפש סוג הנזק :
גרימת זעזוע כדי שלקוחות אחרים לא יסבלו מיחס גרוע ו פתרון נדרש :

החברה להגנת הטבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה