|
|
|
|
|
|
חיוב כספי |
נושא התלונה: |
יום שני 10 אפריל 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים יצרתי קשר עם החברה להגנת הטבע לקבל אינפורמציה בנוגע להזמנת חדר בבית ספר שדה בדרום, בשיחת טלפון עם אחת הנציגות התברר לי שבאפשרותי לרכוש מנוי בעלות של 13 ש"ח לחודש וכך אוכל לקבל מחיר מוזל להזמנת החדר.
ביקשתי לדעת האם אפשר לבצע את הזמנת המנוי והחדר ובמידה ויהיה צורך לבטל אותם בתוך שעה מרגע ההזמנה, לאחר שנאמר לי בצורה חד משמעית שאין שום בעיה לבטל את ההזמנה ויותר מזה הובהר לי שכרטיס האשראי שברשותי לא יחויב עד לאשר אני אתן אישור סופי הסכמתי לתנאים.
התקשרתי אחרי שעה וביקשתי לבטל את ההזמנה וכמו שסוכם אכן נציגת השרות אישרה את פעולת הביטול ונפרדנו כידידים.
השבוע הופתעתי כשאר מצאתי מעטפה בביתי ובה כרטיס מנוי משפחתי (אגב ללא חשבונית ו\או קבלה) פניתי לשרות הלקוחות וביקשתי לברר מדוע חויבתי אף על פי שהובהר לי חד משמעית שבקשתי בוטלה לפני חודש ימים.
רק לאחר שנציגת השרות הפסיקה לצעוק עלי הצלחתי להסביר לה את המקרה והיא שוב חזרה לצעוק בטענה שאין מה לעשות ואני חייב לשאת בעלות המנוי לשלושה חודשים מינימום.
כשהבנתי שהנציגה כלל אינה קשובה לדברי ביקשתי בנימוס לדבר עם מנהל השרות, הנציגה אמרה שאין דבר כזה מנהל ורק אחרי מספר דקות הסכימה להודות שאכן יש אך פשוט אינו נמצא,
מצאתי את עצמי מאוד מבולבל ומרומה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי כגובה דמי המנוי וביטולו. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
החברה להגנת הטבע שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|