פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על ביטול עסקה כאשר העסק לא עמד בהתחיבות אספקה נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית גת כתובת:
ביג קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי בתאריך 17/3/2014 טלפון סלולרי סמסונג S3. ביקשתי אספקה מהירה, הובטח לי עקב כך אספקה תוך 2 ימי עסקים בע"פ.
מאחר ולאחר 2 ימי עסקים נאמר לי שטרם הגיע המכשיר. מאחר וקיימתי את העסקה בתנאי לקבלת מכשיר בזמן קצר נאלצתי לבטל את העסקה. הביטול בוצע ע"י מוכרת בשם נאוה באישור המנהל ולא נאמר שכרוך תשלום של קנס ביטול. בחנות אין שום הודעה במקום בולט לדבר תנאי ביטול. נאמר לי שמאחר וכבר בוצע תשלום ראשון, אני אקבל זיכוי על תשלום זה.
פניתי להנהלה בכתב, פקידה בשם ענת יצרה קשר ובצורה בוטה אמרה "זה מה יש" ללא אפשרות שאני אגיב.
חויבתי על 84 שח על דמי ביטול (שכאמור לא קיבלתי את המכשיר)

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
הנושא נבדק מול נאווה המוכרנית - לדבריה לא הובטח ללקוחה אספקה של
מכשיר תוך יומיים - הלקוחה הגיעה לסניף ובקשה לבטל את המכשיר מכיוון
שקיבלה מכשיר אחר במתנה - לפיכך בוטלה העסקה לפי חוק עם קיזוז
דמי ביטול של 84 ש"ח - באשר לכך שלא ידעה על החוק הנ"ל אינה פטורה
מכך. החנות פעלה בדיוק כפי שהייתה צריכה ולפעול אנו מתנצלים באם
הלקוחה נפגעה מתשובתה של ענת.
תגובה:
הפתרון הינו סופי אין החזר של דמי ביטול לפי חוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה