חיוב בדמי ביטול |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קניון חיפה |
כתובת: |
קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כחצי שעה לאחר רכישת מכונת כביסה בחנות טרקלין חשמל - קניון חיפה ביקשתי לבטל את ההזמנה. מנהל החנות, ניר, רשם שאני מעוניינת לבטל ההזמנה תוך שהוא מציין בפניי, לראשונה, כי אני אחויב בעלות דמי ביטול בסך 100 שקלים. הדבר לא צוין בפניי במהלך הרכישה, לא היה במקום שלט בו רשום כי הלקוח יחויב בדמי ביטול בעת ביטול רכישה וכן לא חתמתי על מסמך בו מצוין דבר וחצי דבר בעניין עלות דמי הביטול. כמו כן גם על גבי ההזמנה לא מוזכר עניין עלות דמי הביטול. יתרה מכך, שהין חאמד, המוכר אשר ממנו ביצעתי את ההזמנה ציין בפניי מספר פעמים כי במידה וארצה לבטל את ההזמנה, כספי יוחזר לי במלואו.
את כל האמור לעיל טענתי בפני מנהל החנות, ניר ובתגובה הוא רשום על ההזמנה כי אני מעוניינת לבטל את הרכישה בניכוי עלות דמי ביטול בסך 100 ש"ח וטען "הנה עכשיו את יודעת על דמי הביטול".
פניותיי למנהל החנות ולמחלקת שירות הלקוחות של טרקלין חשמל לקבלת מלוא כספי בחזרה נפלו על אוזניים ערלות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 100 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|