פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר לאחר הבטחת החברה על תאריך קבלתו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
העליה ב' 4, צפת כתובת:
צפת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/9/14 יום חמישי ניגשתי לסניף טרקלין חשמל באיזור מגוריי בצפת על מנת לקנות מקרר מאחר והמקרר שברשותי התקלקל. ציינתי והדגשתי בזמן הקנייה שקבלת המקרר דחופה לי מאחר ויש לי שתי בנות קטנות ואין לי מקרר.
הובטח לי כי ביום שלישי דהיינו בתאריך 16/9/14 אקבל את המקרר שרכשתי.
לקחתי יום חופש מהעבודה ובאותו יום לא קיבלתי המקרר ואף אחד לא עידכן אותי על כך.
התקשרתי לטרקלין חשמל בצפת על מנת לברר פשר העניין נמסר לי כי הדבר קרה בטעות ושאקבל את המקרר ביום חמישי בתאריך 18/9/14 .
התקשרתי לברר באיזה שעה היום אני מקבלת המקרר נמסר לי כי לא אקבל אותו היום מאחר ואזל במלאי . מחדל כזה זלזוז בלקוח ועוגמת נפש שכן אין לי מקרר בבית והבטחות רבות ללא קיום ועדיין אני ללא מקרר אני מאוכזבת מאוד!!!!!!!.

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
לקוחה אכן רכשה את המקרר הנ"ל בתאריך 11092014 ובקשה לקבלו
בדחיפות בעת קניית המקרר - הופיע שאכן קיים במלאי החברה - אבל כפי
שידוע חברת טרקלין היא חברה גדולה עם הרבה מאוד סניפים שרובם
פעילים ונרכשים מידי יום עשרות מוצרים ובניהם גם המקרר הנ"ל לכן
המלאי אזל ונפלה טעות שכחו לעדכן את הלקוח - העסקה בוטלה לקוחה
רכשה מקרר אחר - בכל מקרה הובעה התנצלות.
תגובה:
ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה