פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרקלין ביג-אילת-שקרים-סחבת 3 חודשים -טיפול לקוי של תלונות ציבור חיפה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת-הסתת 20/4 ת.ד 5574 כתובת:
טרקלין חשמל-ביג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום 29/12/14 13:40
1)ב- 21.9.14 רכשנו בלנדר sauter חדש 249 ₪.ברצוני להדגיש-סירבנו להצעת הבעלים-דודו-לקחת מוצר מתצוגה בהנחה! 2)בבית-ראינו שהמוצר סדוק לכל אורכו ובתחתית.3)פנינו לטרקלין ביג-ק.אתא-סירבו להחליף-בטענה המוצר-בבלעדיות-בניגוד לשקריו של דודו בעלי סניף אילת-שבכל טרקלין בארץ -יחליפו אם יש בעיה!4) מספר שיחות עם מנהל סניף אילת-אסף -"אני אחזור אליך,"אטפל בענין"ועם מוכרן -לוי-"תאמין לי ,"מילת כבוד,מחר,שבוע הבא,מעמיסים נשלח לאייס חוצות המפרץ-נספק לך הביתה -איזה צבע יש לך?לבן"-עניתי."יש לנו כסוף"-תשלח כסוף אמרתי."וכו'..5)אף פנייה של ישראכרט עם מנהלת שירות לקוחות-שולה בנשר-ושיחה שלה עימי-ל א הועילו!! 6)מעל 3 חודשים של עוגמת נפש רבה,טרטורים,שיחות- שקרים ,סחבת ו ג ם -לצערינו-טיפול לקוי של-שירות לקוחות--אלו העובדות! 7)ח.פ 51-059385-7 /חשבונית167036
עוגמת נפש סוג הנזק :
מוצר חדש-פיצוי כספי עוגמת נפש מעל 3 חודשים שקרים וטרטור-התנצלות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה - מנהלת שרות לקוחות טרקלין חשמל שם ותפקיד:
בשיחה עם סניף אילת הבלנדר הועבר לסניף קניון חיפה לפני שבועיים
והסוכן יניב ימסור ללקוח את הבלנדר באופן אישי - בניסיון לאתר את הלקוח
אינו עונה. בכל מקרה הנושא טופל
תגובה:
החלפת מוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה