פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במכירת תנור - התחייבות על תכונה שאינה קיימת במוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודש אני וזוגתי התחלנו לחפש תנור עם טורבו (חשוב לזוגתי),
אחרי סקר רגלי קצר במתחם של הום סנטר ברח' הלחי, הגענו לטרקלין חשמל, הגיע בחור חביב בשם שי, הודענו לו שאנחנו מחפשים לרכוש תנור עם טורבו.
הראה לנו מס' תנורים עד שלבסוף נמצא התנור המבוקש, אני וזוגתי שאלנו אותו מס' פעמים אם בטוח יש טורבו בתנור ונמסר לנו שכן.

אתמול הגיע הטכנאי מ-BRIMAG להתקין את התנור (בתשלום של כ190 ש"ח + 48 ש"ח על צינור כלשהו שמחובר לגז) וגילינו שלתנור אין טורבו, התקשרנו לטרקלין, תחילה ענה לי בחור אחר בשם שי (לא המוכר שלנו), הבין את הבעיה, מסר לנו ששי, המוכר שלנו יחזור אלינו להמשך טיפול, לאחר זמן מה, חזר אלינו שי שקודם כל, יש לציין האשים אותנו בבחירת התנור ומסר שיכול להיות שאנחנו התבלבלנו (סיפר שהציע לנו תנור אחר עם טורבו וזה התנור נשאר לנו במחשבה, מה שלא היה ולא נברא מכיוון שנשאל מס' פעמים אם לתנור יש טורבו ונאמר לנו על ידו שכן), לאחר מכן, ביקשתי לדבר עם האחראי, שי חזר אלינו ומסר לנו כי המנהל "מסרב" לדבר איתנו ואם אנחנו רוצים להתלונן שנפנה למוקד תלונות מכיוון שהתנור כבר נפתח (יש לציין שיש לי הקלטה של כל השיחה, עדכנתי גם את שי בדבר), לאחר שהודעתי לו שאתלונן ושהשיחה מוקלטת, הטון דיבור השתנה כמובן (לגיטימי), הזכיר לנו מס' פעמים שהוא איתנו ורוצה לטובתנו, אף הציע לי תנור יקר יותר (הבהרתי לו שאני לא מתכוון לשלם על תנור יקר את התוספת של ההתקנה לBRIMAG של 190 ש"ח) אך במחשבה שניה שלו נאמר כי מכיוון שפתחנו את התנור, אין באפשרותו להחליף לנו ושאת זה אמר לו המנהל.
הבהרתי לשי שאתלונן ואפנה לכל דרך מקובלת ע"מ לקבל את אשר הובטח לי.

יש לציין כי גם הזמנו מגהץ, אחרי שלא הגיע במשך שבועיים +, נזכרו להתקשר אלינו ולבקש שנגיע לבחור אחד אחר, הגענו, בחרנו, נתנו לנו מגהץ יותר יקר (ב10 שקלים כמדומני, יכול להיות שאני טועה), כאשר הגענו לקבל את המגהץ, הובטח לנו כי "מחר בבוקר תחזור אלינו המזכירה" ע"מ שתשלח לנו את הקבלה (כי הגענו כשהתחילו לסגור ושי סגר את המחשב ולא היה יכול להוציא לנו אחת), עד שלא דיברתי עם שי טלפונית אתמול (לאחר שבוע~), לא נסגר הדבר.

באופן אישי, אני מאוד מאוד מאוכזב מהשירות ומההטעייה שבוצעה ואשמח להתייחסות.
כספי סוג הנזק :
החלפה של התנור לתנור עם טורבו ולקיחת אחריות על הבלבול שנעשה על ידי המוכר, כולל ההתקנה ע"י ברימאג. פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
אבוקרט שולה מנהלת שירות לקוחות טרקלין חשמל בע"מ שם ותפקיד:
בבירור עם הסניף הלקוח הגיע לסניף ובדק לגבי מס' דגמים כאשר התמקד
בדגם 5050 בדגם הזה לא קיימת הפונקציה של טורבו - בדגם אחר של חברת לנקו שגם הוצג ללקוח הוא 5060 כן קיים טורבו - בסופו של דבר בחרו
את הדגם שקיבלו של חברת בקו אשר בו אין טורבו - הלקוחות פנו לחנות
לאחר תקופה של שבועיים לגבי הטעייה כאשר התנור כבר חובר לחשמל
הוסבר ללקוח שהיה עליו מיד עם פתיחת התנור לפנות לסניף במידה וחושב שהיתה הטעייה ולא להשתמש במוצר ולאחר תקופה מסויימת לפנות ולהתלונן על הטעייה הנושא נבדק עם המוכרון שטוען שלא היתה כלל הטעייה של הלקוח זה מה שהלקוח בחר.
תגובה:
לצערנו לא תהיה החלפת תנור - לאחר הפעלה ושימוש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה