פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית זיכוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה ,נתניה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים החל הסיפור... הגעתי לסניף טרקלין חשמל עם מוצר שקיבלתי ורצתי להחזירו. נאלצתי לחזור 3 פעמים!!! בכדי לקבל חשבונית זיכוי ( זה לא יודע איך לעשות , תבוא עד השעה 17:00 הנהלת חשבונות תהיה פתוחה) עד שלבסוף קיבלתי ( לפחות כך חשבתי...!).
היום הגעתי לסניף נתניה ורציתי לרכוש כרטיס זכרון בתום ליבי כמובן שהוצאתי את חשבונית הזיכוי אך איזה חשבונית ואיזה נעליים, מסתבר כי החשבונית זיכוי אינה חשבונית וכי כל מה שנעשה זה מהן זיכוי במינוס לסחורה שהחזרתי. ביקשתי שיתקשרו לסניף בחדרה אך מכיוון שמהרו לסגור את הסניף (השעה הייתה 21:00 ) כמובן שהכל נעשה בשיטחיות וכמובן שלא ממש ניסו לעזור והפנו אותי חזרה לסניף חדרה לשבור את הראש איתם, " הם עשו את הטעות למה שאנחנו נסבול " דבריה של מנהלת החנות בנתניה דוריס הוא שמה.
ואני שואל בשביל זיכוי ע"ס 279 ש"ח אני צריך לבזבז כל כך הרבה זמן שלא לדבר על כסף מהנסיעות בכל הפעמים( למזלי יש רק עוד פעם אחת להגיע לשם...), פשוט חוסר מקצועיות וטירטור חינם( גם ששאלתי בזמנו אם כך צריך להראות הזיכוי כאשר הסכום במינוס , נאמר לי שכן!!), מה שבטוח זאת הפעם האחרונה שאני אכנס לטרקלין חשמל, בושה וחוסר מקצועיות...

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה