רכישת מחשב נייד לקוי, יחס מזלזל, הורדת תוכנת אנטי וירוס ללא ידעתי |
נושא התלונה: |
תורג'מן טליה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 24 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
עמק סנטר - עפולה |
כתובת: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.8 רכשתי מחשב נייד מדגם acer , מרשת טרקלין חשמל סניף עפולה
לפני רכישת המחשב דאגתי לשאול אם הwindows מגיע בעברית ותומר הבחור שטיפל בי ענה בחיוב , רכשתי את המחשב ולאחר שתומר התקין את התוכנה מתברר לי שהיא באנגלית , תומר שאל את מנהל הסניף למה זה באנגלית והוא ענה כי מחשבים ניידים מגיעים תמיד עם תוכנת windows באנגלית , ואם אני רוצה עברית צריך ל"דרוס את התוכנות " ,
וזה עלול להזיק למחשב , עם התשובה הזו עזבתי את הסניף והלכתי לבייתי , במשך שבוע ימים של שימוש במחשב התגלו בעיות ותקלות חוזרות : פעל בצורה איטית ביותר , תכנות בסיסיות כמו מסנג'ר לא היה ניתן להפעיל , שליחת אימיילים אינה מתאפשרת , וכן עולה הודעה במחשב כי יש להחליף את הדפדפן לעברית
ביום שישי פנתי שוב לסניף יחד עם המחשב ובקשתי מהם פתרון לכל הבעיות בתשובה קיבלתי כי איני מבינה כלל במחשבים , המחשב בסדר גמור ואיש המחשבים כרגע עסוק אז תשאירי פה את המחשב , ושהוא יתפנה נתקשר אליך , לאחר שלוש שעות קיבלתי טלפון מתומר והוא אמר לי כי איש המחשבים ששמו שי אמר כי יש למחוק את האנטי וירוס מהמחשב ואז יפתרו כל הבעיות , בקשתי מהם שימתינו בכדי שאני להתייעץ עם אחי שמבין קצת יותר ממני , ואחי אמר לי להודיע להם חד משמעית לא לעשות זאת כי זה יכול לגרום לנזק נוסף , התקשרתי לסניף ואמרתי להם לא להוריד שום דבר ולא לגעת כלל במחשב ,בתגובה נאמר לי " זה מאוחר מידי כבר הסרנו את האנטי וירוס " הגעתי לסניף כעוסה לקחתי את המחשב ושבתי לביתי כמובן שהמחשב המשיך לפעול בצורה לקויה ואף איטית יותר , פניתי לשירותי תיקון ותמיכה במחשבים : אר.אס.אם ,לקבלת חוות דעת ותיקון מקצועי , איש המחשבים בדק את המחשב ומצא כי אכן המחשב איני תקין הוא גם הראה לי במנהל המשימות כי עוצמת ניצול המחשב היא על 100% מה שאינו הגיוני למחשב בן 10 ימים שכל כרטיס הזכרון עדיין ריק , נאלצתי לבצע אצל החברה תיקון חלונות והתקנה מקורית של אנטי ווירוס בעלות של 339 ש"ח .
ביום שני פניתי לשירות הלקוחות של חברת טרקלין וטופלתי ע"י עמליה , היא ביקשה ממני לכתוב את כל האירוע במכתב ולשלוח בפקס. עשיתי זאת , וצייניתי כי אני דורשת החזר כספי של עלות התיקון ועוגמת הנפש , לאחר יומיים קיבלתי טלפון מעמליה שבו נאמר לי כי נשלח אליי מכתב עם תשובה לבעיה , היום יום שלישי ואין שום מכתב . היום בשעה 14.30 התקשרתי לשירות הלקוחות לשאול מה קורה עם המכתב , בתשובה נאמר לי כי אני שקרנית וכן קבלתי את המכתב , ולאחר וויכוח עמליה החלה מקריאה לי את המכתב שאפילו לא הגיע אליי , במכתב העלו כל מיני תירוצים והמתלאות לפנייתי.
בקשתי לדבר עם דרג גבוה יותר בתגובה קיבלתי מתר של צעקות , וכי המנהל כרגע בישיבה , ושהוא כבר יחזור אליי . אין ברצוני להמתין , ואין ברצוני לשמוע תירוצים נוספים , אני פונה אליכם , בתקווה שתוכלו לעזור לי
תודה ,טליה.
(ברצוני לציין כי חלק מהשיחות עם שירות הלקוחות טופלו ע"י אימי .)
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של תיקון המחשב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|