פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב נייד לקוי, יחס מזלזל, הורדת תוכנת אנטי וירוס ללא ידעתי נושא התלונה:
תורג'מן טליה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏24 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עמק סנטר - עפולה כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.8 רכשתי מחשב נייד מדגם acer , מרשת טרקלין חשמל סניף עפולה
לפני רכישת המחשב דאגתי לשאול אם הwindows מגיע בעברית ותומר הבחור שטיפל בי ענה בחיוב , רכשתי את המחשב ולאחר שתומר התקין את התוכנה מתברר לי שהיא באנגלית , תומר שאל את מנהל הסניף למה זה באנגלית והוא ענה כי מחשבים ניידים מגיעים תמיד עם תוכנת windows באנגלית , ואם אני רוצה עברית צריך ל"דרוס את התוכנות " ,
וזה עלול להזיק למחשב , עם התשובה הזו עזבתי את הסניף והלכתי לבייתי , במשך שבוע ימים של שימוש במחשב התגלו בעיות ותקלות חוזרות : פעל בצורה איטית ביותר , תכנות בסיסיות כמו מסנג'ר לא היה ניתן להפעיל , שליחת אימיילים אינה מתאפשרת , וכן עולה הודעה במחשב כי יש להחליף את הדפדפן לעברית
ביום שישי פנתי שוב לסניף יחד עם המחשב ובקשתי מהם פתרון לכל הבעיות בתשובה קיבלתי כי איני מבינה כלל במחשבים , המחשב בסדר גמור ואיש המחשבים כרגע עסוק אז תשאירי פה את המחשב , ושהוא יתפנה נתקשר אליך , לאחר שלוש שעות קיבלתי טלפון מתומר והוא אמר לי כי איש המחשבים ששמו שי אמר כי יש למחוק את האנטי וירוס מהמחשב ואז יפתרו כל הבעיות , בקשתי מהם שימתינו בכדי שאני להתייעץ עם אחי שמבין קצת יותר ממני , ואחי אמר לי להודיע להם חד משמעית לא לעשות זאת כי זה יכול לגרום לנזק נוסף , התקשרתי לסניף ואמרתי להם לא להוריד שום דבר ולא לגעת כלל במחשב ,בתגובה נאמר לי " זה מאוחר מידי כבר הסרנו את האנטי וירוס " הגעתי לסניף כעוסה לקחתי את המחשב ושבתי לביתי כמובן שהמחשב המשיך לפעול בצורה לקויה ואף איטית יותר , פניתי לשירותי תיקון ותמיכה במחשבים : אר.אס.אם ,לקבלת חוות דעת ותיקון מקצועי , איש המחשבים בדק את המחשב ומצא כי אכן המחשב איני תקין הוא גם הראה לי במנהל המשימות כי עוצמת ניצול המחשב היא על 100% מה שאינו הגיוני למחשב בן 10 ימים שכל כרטיס הזכרון עדיין ריק , נאלצתי לבצע אצל החברה תיקון חלונות והתקנה מקורית של אנטי ווירוס בעלות של 339 ש"ח .
ביום שני פניתי לשירות הלקוחות של חברת טרקלין וטופלתי ע"י עמליה , היא ביקשה ממני לכתוב את כל האירוע במכתב ולשלוח בפקס. עשיתי זאת , וצייניתי כי אני דורשת החזר כספי של עלות התיקון ועוגמת הנפש , לאחר יומיים קיבלתי טלפון מעמליה שבו נאמר לי כי נשלח אליי מכתב עם תשובה לבעיה , היום יום שלישי ואין שום מכתב . היום בשעה 14.30 התקשרתי לשירות הלקוחות לשאול מה קורה עם המכתב , בתשובה נאמר לי כי אני שקרנית וכן קבלתי את המכתב , ולאחר וויכוח עמליה החלה מקריאה לי את המכתב שאפילו לא הגיע אליי , במכתב העלו כל מיני תירוצים והמתלאות לפנייתי.
בקשתי לדבר עם דרג גבוה יותר בתגובה קיבלתי מתר של צעקות , וכי המנהל כרגע בישיבה , ושהוא כבר יחזור אליי . אין ברצוני להמתין , ואין ברצוני לשמוע תירוצים נוספים , אני פונה אליכם , בתקווה שתוכלו לעזור לי
תודה ,טליה.
(ברצוני לציין כי חלק מהשיחות עם שירות הלקוחות טופלו ע"י אימי .)
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של תיקון המחשב פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה