פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת החזר כפי שפורסם בהתאם לחוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון ה20.10 השנה רכשתי בסניף קנין חיפה של רשת טרקלין חשמל תיק גב למחשב נייד של חברת IBM בעלות של כ -200 שקלים. הרכישה נעשתה באמצאות אשראי. ביום שלישי ה24.10 פחות משבוע לאחר מכן התחרטתי על קנייתי וטילפנתי לחנות על מנת לברר אם יש באפשרותי להחזיר את המוצר ולקבל עבורו החזר כספי. נענתי כי באפשרותי לקבל זיכוי לרכישה בחנות למשך חצי שנה בשווי התיק במידה ואחזירו. על גבי קבלת הקנייה שקיבלתי היה רשום במפורש שכלקוח הנני יכול לבטל את העסקה ולשלם על ביטול זה 15% מסכום העסקה- הודעתי לחנות כי ע"פ חוק הגנת הצרכן הם מחוייבים לעמוד במדיניות ההחזרה אותה חשפו בפני בעת הקנייה. לחר מספר טלפונים ובירורים אם מנהל הסניף נאמר לי להגיע לסניף ולבצע ביטול עיסקה בעלות של כ15% מהעסקה אותם הסכמתי לשלם. אתמול ה25.10 הגעתי אל הסניף ומיליתי את טופס ביטול הקניה בו הוחתמתי על העובדה שאני מוכן להיות מחויב כ-15% אחוז ממחיר העסקה. לאחר מכן נאמר לי שהעסקה תבוטל והכסף יחוייב ויוחזר לחשבוני ב"חודשים הקרובים". הודתי למנהל הסניף ולשני העובדים שטיפלו בי מרגע הקנייה לאון ומזל והמשכתי לדרכי. כמספר שעות לאחר מכן התקשרו אלי מהחנות ואמרו כי אין באפשרותי לבטל את העסקה ולכן יועמד לראשותי זיכוי קנייה בחנות במידה ואבחר להחזיר את המוצר. בקביעה זו הבנתי כי אין בכוונת הרשת לעמוד בהתחייבותה במדיניות החזרת המוצרים למרות הצהרות חוזרות ונשנות מצידי כי הם מחוייבים לפעול כך ע"פ החוק ובכך הם עוברים על החוק ופוגעים בי כצרכן. ברצוני לבקש סיוע ופנייה מצידכם לחנות.
כספי סוג הנזק :
החזר ספי מלא עקב אי עמידה בחוק פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה