|
|
|
|
|
|
זלזול,רמייה וחוסר מקצוענות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 26 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ביג רגבה |
כתובת: |
ביג רגבה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך:26-9-06 רכשתי מקרר מתצוגה בסכום של: 3430 ש"ח במעמד העסקה הובטח לי שהאספקה מיידית כעבור יומיים יצרתי קשר עם החנות וביקשתי שיספקו לי את המקרר-מרגע זה נוצרה סחבת מכל מיני סיבות שונות ומשונות שירות הלקוחות בסניף הצטיין בעוולות רבות בניהם זלזול, רמייה ובעיקר הפרת הבטחה.
כעבור 14 יום! החלטתי לבטל את הרכישה מיכוון שהמוצר אפילו לא עזב את החנות!!!
למחרת ביטול העסקה רכשתי מספק אחר מקרר חדש(לא מתצוגה) והוא סופק לי תוך יומיים.
לאחר דין ודברים מתישים "בוטלה העסקה".
נכון לתאריך16-11-06 אני עדיין מחוייב באשראי על הקניה.
ירדו לי כבר שלושה תשלומים.
לא ביטלתי את העסקה חד צדדית מיכוון שהייתה לכעורה הסכמה של בית העסק לבטל את העסקה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול התשלומים בכרטיס אשראי ופיצוי על עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|