פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על מוצר שאינו במלאי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד בNRG דרך טרקלין נט זמן האספקה 18 ימי עסקים ב27/12 עוד יומים אמור לעבור זמן זה. אני מודע לזמן האספקה שנקבע אך ביקשתי לנסות לזרז את אספקת המוצר ולא היה אפשר אני מבין זאת אך היום יצרתי שוב קשר עם שני מהלקוחות בטרקלין וסוף סוף היא קיבלה אומץ ואמרה לי שמחשב זה אינו במלאי.
1. הכסף נגבה מחשבוני... האם מותר לגבות כסף על מוצר שאינו קיים ?
2.מה אני אמור לעשות לחכות עוד,לבטל,לתבוע,לבקש מוצר חלופי להמתין עוד 18 ימים מה עלי לעשות.
פשוט בושה וחרפה.
אשמח לקבל תגובת החנות
הכל סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל לסרי מנהלת מוקד מ שם ותפקיד:
אכן הלקוחה ביצעה דרכנו הזמנה למוצר וביום חמישי 21.12.06 משעודכנו על עיכוב באספקה מיד ניסינו ליצור קשר עם הלקוח אך ללא הצלחה , ביום ראשון יידענו את הלקוח על עיכוב באספקה , הוצעו אופציות של דגמים אחרים שכן נימצאים במלאי והוסבר ללקוח שבמידה ויבחר לבטל את העסקה יבוצע לבקשתו , הלקוח ביקש לחשוב על הדברים ולאחר שיחה עם רעייתו של הלקוח מיכל בחרה לבטל עסקה ואכן כך בוצע . תגובה:
בוטלה עסקה לבקשת הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה