פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה מכוונת לגבי עלות התקנה של מזגנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו שני מזגנים של 1 כ"ס "כולל התקנה בעלות של 290 ש"ח". איש המכירות (סניף ראשלצ) לא הזכיר נושא של הגבלת אורך צינורות או כל הגבלה אחרת. לאחר כשבוע, בעקבות השיחה איתו, התרשמות מאמינותו ומאמינות החברה והחלטנו לרכוש אצלם את המזגנים. בעת הקניה, במעמד התשלום, הוסבר ע"י אשת המכירות (אירנה) כי יש הגבלה מבחינת אורך צינורות, אך מכיוון שרכשנו מזגנים קטנים זה יספיק.
כשהגיע המתקין (אלי לביא):
1. התברר שהוא פרילנסר שאינו כפוף לחברה.
2. הוא דרש תשלום נוסף על צינורות, במקום, במזומן או בצ'ק. ביקשתי להתקשר לחברה לברר את נושא התשלום הנוסף ולשלם באשראי במידה ויש צורך . בתגובה, הוא טרק את ארגז הכלים שלו והודיע שהוא הולך.
3. מדברי המתקין ניתן היה להבין שאין זו הפעם הראשונה שבה הוא עומד במצב כזה, או כדבריו "אני לא העורך דין שלהם, הצינורות הם על חשבוני או שתשלמו לי או שאני הולך".
מחוסר ברירה שילמתי לו. פניתי לחברה להתלונן.
טענתי:
1. קיבלנו מידע שגוי ומגמתי מאנשי המכירות.
2. אם יש תוספת על מטראז צינורות, מחובתם ליידע אותי בצורה מפורטת ובהירה בעת הקניה כדי שאוכל לבדוק ולהחליט אם שווה לי לקנות אצלם. עובדה היא, שלגבי תוספות אפשריות אחרות (למשל, הובלה מעל קומה 3 בלי מעלית) הם מיידעים בכתב.
3. התנהלות המתקין היתה מתחת לכל ביקורת.
4. עיגון המזגן לקיר נעשה באופן שאינו מספק מבחינה בטיחותית.


תגובתם (מהירה ואדיבה):
1.התנצלו על עוגמת הנפש שנגרמה לי ועל התנהלות המתקין.
2. טענו שאת המידע לגבי מטראז צינורות לא מספקים בעת הרכישה אלא המתקין צריך לספק אותו בעת ההתקנה. הם התנצלו על כך שהוא לא סיפק מידע בכתב אלא דרש כסף ללא סימוכין. (לטענתו: הוא הראה לי נייר עם המידע אבל הנייר היה קרוע, וכך לא יכולתי, למעשה, לראות את החלק שהיה רלוונטי אלי. אני לא זוכרת בכלל שהוא הראה לי משהו). לטענתי שהיו צריכים להראות לנו בעת המכירה ובכתב לא היתה תגובה.
3. הם טענו (רחל משירות לקוחות) שאשת המכירות אינה מיומנת בהתקנת מזגנים ועל כן יצרה אצלנו רושם שגוי, לא בכוונה. היא אמרה לנו שיש הגבלה על ההתקנה והיינו צריכים להבין ולצפות מראש שייתכן ותהיה תוספת תשלום. לטענתנו, שאמנם אמרה שיש הגבלה אך הוסיפה על כך משפטים רבים שיצרו אצלנו רושם חד משמעי שאין צורך בתוספת במקרה שלנו, התייחסו כאל אי הבנה. לטענתנו שאין זה מתפקידנו "להבין ולצפות מראש" ושאנו בהחלט מתייחסים לאשת מכירות כאל מומחית, לא היתה תגובה פרט להתנצלות על אי ההבנה.
4. הציעו לשלוח טכנאי שיבדוק את בטיחות ההתקנה ולקחו אחריות מלאה על נושא הבטיחות. יצרו איתנו קשר מיידי לגבי זה וסירבנו להביא טכנאי נוסף מטעמם עד שכל העניין יוברר באופן סופי.
5. הציעו לפצות אותנו במצנם.
סירבתי להצעתם.
ביקשתי לקבל את תגובתם בכתב לעו"ד שלי, חלף שבוע ועדיין לא נתקבלה תגובה.

הפניה שלי אליכם נובעת גם מעוגמת הנפש האישית שלי וגם מתחושה חזקה שזו לא הפעם הראשונה ולא הפעם האחרונה שלקוחות מוצאים עצמם במצב כזה.
אני מבקשת לקבל החזר כספי על רקע זה שלדעתי, התנהלות המכירות שלהם לא ישרה והתנהלות המתקינים שלהם לא הולמת.
התקנת המזגן עצמה (פרט לנושא העיגון) היתה לשביעות רצוננו וכן כל שאר ההתנהלות מול החברה פרט למה שרשום לעיל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של 160 ש"ח שנגבו ממני ע"י המתקין, לדעתי שלא כדין פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוחה בתאריך 22.1.07, נישלח מכתב תגובה ללקוחה , לאור טענותייה יישלח המכתב בשנית בדואר רשום . תגובה:
מכתב תגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה