פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה BEKO -אחריות כפולה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/03/07 קניתי מכונת כביסה תוצרת BEKO ולאחר יומיים ב 28/02/07 היה אצלי טכנאי בהפעלה הראשונה של מכונת הכביסה לאחר ההסבר הפעלנו את המכונה לאחר הפעלה הבחנו כי הבגדים אינם יבשים וכי המייבש אינו מצליח לייבש אלה רק לאחר 4 שעות יבוש פנינו למוקד שירות דיגיטל סנטר והם שלחו טכנאי בתאריך 04/03/07 הסברתי לטכנאי את הבעיה והוא טען שאינו יכול לעשות דבר וכי יעביר את הבעיה לטכנאי בכיר.
לאחר יום התקשר טכנאי בכיר וטען שאופן ההפעלה אינו נכון בנתינם המכונה החלה לסחוט הכביסה לעיטים לאחר מיכן הגיעה הטכנאי הבכיר להסבר שוב והמכונה סחטה אך מידי פעם לא היית סוחטה אולם לאחר שערער לנו את הביטחון הטכנאי הבכיר חשבנו שאופן ההפעלה שלנו שגוי שוב.
עד שקצה נפשנו ולמדנו את הוראות ההפעלה כמעט בעלפה והבנו שהמכונה פשוט לא סוחטת כראוי ואין שום פגם בדרך ההפעלה שלנו.
ושוב פנינו לדיגיטל סנטר אך הפעם פנינו במסגרת "האחריות הכפולה" גם לטרקלין חשמל מדיגיטל נימסר כי ישלח טכנאי ובתאריך 13/04/07 אכן הגיע טכנאי ההוא מהפעם הראשונה ושוב אותה תשובה טיפשית כי אינו יכול לעשות דבר (כבעל מקצוע אני חייב לומר כי אפילו לא ניסה לבדוק ולא פתח את ארגז הכלים) והוא יזמין טכנאי בכיר . בתאריך 16/04/07 הגיע "טכנאי בכיר" העונה לשם דוד לאחר בדיקה מצא כי "זו בעיה של סבון הכביסה או כרטיס" מתוך הכרות מעמיקה של חוקי הפיזיקה על בורים מימי לא שמעתי כי הכוח הנצטרפוגלי (זהו הכוח הדוחף את המים מהבגדים עצמם אל דפנות התוף) במכונה הכביסה מושפע מאבקת הכביסה אך למרות השטות הזו החלפנו את האבקה והורדנו בכמות –וכצפוי עולם כמנהגו נוהג והמכונה לא סוחטת .
חזרנו שוב למוקדנית העונה לשם סיוון והיא טענה כי הם מזמינם לנו כרטיס אלקטרוני . סירבתי בנימוס לפתרון כיוון ששילמתי למכונה חדשה וכי המכונה הזו מקולקלת מהרגע הראשון ולך תדע אילו בעיות יתגלו לאחר חודשיים של עבודה .
ממאיה נציגת דיגיטל נימסר כי יחליפו את הכרטיס ואם במהלך 3 חודשים תקרה שוב תקלה רק אז יחליפו לי את המכונה.
ואני שואל את עצמי למה אני צריך לקבל מכונה משופצת שהייתה מקולקלת מהרגע הראשון האם לא שילמתי את מלאה המחיר בכדי לקבל מכונה חדשה וכי משופצת כבר הייתה לי וזו הסיבה שקניתי חדשה !
כל בקשתי "מהאחריות הכפולה" של מטרקלין וגם מדיגיטל סרוויס כי יתנו לי את התמורה ששילמתי –מכונה חדשה ועובדת או לחילופין שיחזירו לי את כספי ומיד
כספי סוג הנזק :
החלפת המכונה או החזר כספי פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
המכשיר הוחלף למכשיר חדש
לשביעות רצון הלקוח
תגובה:
המכשיר הוחלף למכשיר חדש
לשביעות רצון הלקוח
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה