פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כסף נושא התלונה:
רמן נחום שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון, חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשנו מיחם לשבת. ניסינו אותו בשבת וחג, ופשוט המים היו פושרים כל היום למחרת.
חזרנו לחנות, היינו מוכנים לקנות מוצר אחר, אך לא היה. סרבו להחזיר לנו את הכסף אלא נתנו לנו זיכוי. היינו נאלצים לרכוש מיחם במקום אחר-הכסף ששילמנו לחברה בוזבז כי אין לנו צורך בדבר אחר. אציין שאני ואשתי פנסיונרים וגם מתיים ש.ח. זה סכום
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש את המוצר בתאריך 18.04.07 ,לאחר מספר ימים חזר הלקוח לחנות בטענה שהמוצר אינו מגיע לנקודת רתיחה ,המוצר נבדק בחנות בנוכחות הלקוח ונמצא תקין .
ולכן כמחווה שרותית ולפנים משורת הדין הוחלט למרות שהמוצר נפתח ונעשה בו שימוש לתת ללקוח זיכוי כספי .
תגובה:
לאור האמור לעיל הפתרון הוא זיכוי כספי על מלוא סכום הרכישה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה