פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מתחם רגבה כתובת:
מתחם רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נקנה פקס לפני 7 חודשים מסוג פיליפס מיום קניתו הצליח לקבל 2 פקסים בודדים כאשר הראשון מבניהם התקבל לאחר 5 חודשים אני לא פניתי לפני כיון שאני עובד בחו"ל והפקס שהייתי אמור לקבל נאמר לי שאני אקבל אותו תוך 45 שעות שזה יום לאחר נסיעתי
בנסיון שני לקבל פקס שוב אותה בעיה ופניתי לסניף הם דיברו עם הסוכן והוא טען שהתקלה נובעת מנזק בכרטיםאלקטרוני פנימי כתוצאה משמוש לא נכון
אני לא מבין איזה נזק יכולה לעשות קבלת פקס
כשראו בטרקלין שאין אני מקבל את הפתרון לקנות חלק בעלות 200 שח על חשבוני
נתנו לי את מספר הטלפון של הסוכן לשבור את הראש איתו
הוא טרק לי את הטלפון בפרצוף וכגע הפתרון מטרקלין לספוג על עצמי הפסד של שליש מלות המכשיר מחיר עלות של תצוגה ולהוסיף סכום נכבד למכשיר חדש מסוג אחר
מכשיר לא שמיש סוג הנזק :
זיכויי מלא ואני יוסיף הפרש למכשיר מסוג אחר בטרקלין פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת תלונות הציבור "ט שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוח הוסבר כי המכשיר תקין ,בנוסף הלקוח קיבל הסבר לגבי תפעול המוצר .
תגובה:
ע"מ לתפעל את המכשיר יש לפעול ע"פ הוראות יצרן וע"פ חוברת הדרכה המצורפת למכשיר .
בנוסף נשלח מכתב תשובה ללקוח בדואר רשום .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה