סחבת במהלך תיקון מכשיר מחשב כף יד |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה מספר חודשים אני זוכה לטיפול מחפיר מחברת טרקלין חשמל, ממנה רכשתי מחשב כף יד.
ביום 7.2.07 רכשתי בסניף החברה בעפולה מכשיר כף יד מדגם MIO550.
כעבור כחודשיים בלבד, ביום 18.4.07, מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף בו נרכש, לאחר שנתגלתה בו תקלה שלא אפשרה להפעילו. בירוריי העלו כי רק כעבור למעלה משבועיים, ביום 6.5.07, נמסר המכשיר מהחנות ליבואן.
לאחר מספר שבועות במהלכם לא יצרו איתי נציגי החברה קשר ולו פעם אחת, ולאחר מספר נסיונות שלי לברר מה עלה בגורל המכשיר, הוחזר אליי המכשיר ביום 21.5.07, וזאת מבלי שאפילו הובהר לי מהו הטיפול אשר בוצע בו. והנה, אותה תקלה בדיוק, חזרה על עצמה מיד עם קבלת המכשיר בחזרה.
בפניה טלפונית ליבואן, RONLIGHT, הובהר לי כי שום תיקון לא התבצע במכשיר והוא הוחזר לי (כעבור למעלה מחודש!) בדיוק כפי שנלקח ממני. באותה שיחה טלפונית נאמר לי, כי אם אמסור את המכשיר לתיקון נוסף בסניף בחיפה, הטיפול צפוי להיות מהיר יותר.
ביום 24.5.07, שלושה ימים בלבד לאחר שחזר המכשיר מתיקון, מסרתי אותו לתיקון נוסף. גם הפעם לא זכיתי במשך שבועות לקבל ולו טלפון אחד מנציגי החברה המבהיר לי היכן עומד הטיפול בתיקון התקלה.
כאשר התקשרתי אני עצמי ל-RONLIGHT אשר בראשון לציון, הובהר לי שהמכשיר תוקן כעת, אך האחריות להחזרתו אליי היא בידי טרקלין חשמל. בפנייתי לחנות בחיפה, שדרכה כאמור נמסר המכשיר לתיקון, נאמר לי שהאחריות להשבת המכשיר לידי היא של RONLIGHT.
כך קרה, שכיום, למעלה מחודשיים מיום בו מסרתי את המכשיר לתיקון, עדיין הוא איננו בידי ואינני יכול לעשות בו שימוש.
אשר על כן, אני דורש כעת מהחברה לנפק עבורי מכשיר חדש לאלתר.
|
ו |
סוג הנזק : |
קבלת מכשיר חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|