פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת במהלך תיקון מחשב כף יד נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על טיפול מחפיר לו אני זוכה מטרקלין חשמל ומהיבואן RONLIGHT מזה מספר חודשים.
ביום 7.2.07 רכשתי בסניף טרקלין חשמל בעפולה מכשיר כף יד מדגם MIO550.
כעבור כחודשיים בלבד, ביום 18.4.07, מסרתי את המכשיר לתיקון בסניף בו נרכש, לאחר שנתגלתה בו תקלה שלא אפשרה להפעילו. בירוריי העלו כי רק כעבור למעלה משבועיים, ביום 6.5.07, נמסר המכשיר מהחנות ליבואן.
לאחר מספר שבועות במהלכם לא יצרו איתי קשר נציגי טרקלין חשמל ו/או RONLIGHT ולו פעם אחת, ולאחר מספר נסיונות שלי לברר מה עלה בגורל המכשיר, הוחזר אליי המכשיר ביום 21.5.07, וזאת מבלי שאפילו הובהר לי מהו הטיפול אשר בוצע בו. והנה, אותה תקלה בדיוק, חזרה על עצמה מיד עם קבלת המכשיר בחזרה.
בפניה טלפונית ליבואן, RONLIGHT, הובהר לי כי שום תיקון לא התבצע במכשיר והוא הוחזר לי (כעבור למעלה מחודש!) בדיוק כפי שנלקח ממני. באותה שיחה טלפונית נאמר לי, כי אם אמסור את המכשיר לתיקון נוסף בסניף טרקלין חשמל בחיפה, הטיפול צפוי להיות מהיר יותר.
ביום 24.5.07, שלושה ימים בלבד לאחר שחזר המכשיר מתיקון, מסרתי אותו לתיקון נוסף. גם הפעם לא זכיתי במשך שבועות לקבל ולו טלפון אחד מנציגי טרקלין חשמל ו/או RONLIGHT המבהיר לי היכן עומד הטיפול בתיקון התקלה.
כאשר התקשרתי אני עצמי ל-RONLIGHT אשר בראשון לציון, הובהר לי שהמכשיר תוקן כעת, אך האחריות להחזרתו אליי היא בידי טרקלין חשמל. בפנייתי לחנות בחיפה, שדרכה כאמור נמסר המכשיר לתיקון, נאמר לי שלא התקבלה שום הודעה מהמעבדה על גמר טיפול, והם מצידם ישתדלו לזרז את ההעברה. וכך, למעלה מחודשיים מיום בו מסרתי את המכשיר לתיקון, עדיין הוא איננו בידי ואינני יכול לעשות בו שימוש.
אשר על כן, אני דורש כעת מטרקלין חשמל/ RONLIGHT לנפק עבורי מכשיר חדש לאלתר.
קבלת מכשיר זהה חדש פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה