פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול ושקרים על גבי שקרים נושא התלונה:
גרבר ירדן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מתחם רגבה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים הגשתי תלונה באתר זה על שרות לקויי של טרקלין וצורת דיבור של מנהלת סניף בשם אילנה ממתחם רגבה לגבי פקס פיליפס שלא תקין שרות פיליפס אותו נותנת חברת גלקסי והבטיחה לקחת את המכשיר לבדיקה המכשיר נלקח רק בתאריך 28.6.2007 הובטח שיוחלף מכשיר למרות האיחור הגדול כבר שלושה חודשים כרגע קיבלתי תשובה מטרקלין שאני בעברית פשוטה טיפש לא יודע לתפעל את המכשיר אדם עם תואר במחשבים ומגלקסי נותני השרות נמסר לי שיוחלף לי ראשי דיו וישלחו לי חזרה את המכשיר אבל הוא לא מקבל פקסים הבעיה לא בדיו
לא מומלץ לרכוש כלום בטרקלין גם המחיר נמוך יותר זה יוצא בסוף מאד יקר
בנוסף קיימת כבר תלונה באתר זה והתשובה של טרקלין היא שקר וכזב לא נשלח שום מכתב רשום כמו שהם ציינו לאתר תלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
בתאריך 12/06/07 נשלח מכתב רשום ללקוח, המכתב חזר לחברתנו בתאריך 17/06/07. מכתב נוסף נשלח ללקוח באותו היום.
בנוסף, נעשו מספר נסיונות לשוחח עם הלקוח טלפונית ללא כל הצלחה.
תגובה:
במכתב התגובה שנשלח ללקוח בתאריך 17/06/07 מצויין על פי הוראות יצרן, כי על מנת לתפעל את המכשיר באופן שוטף יש צורך ברכישת סרט דיו וכרטיס דיו עם קיבולת גדולה יותר.
כמו-כן צורף למכתב התגובה שנשלח ללקוח העתק מחוברת ההוראות המתייחסות לטענתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה