פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון לב המפרץ כתובת:
סניפ לב המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ב 09/07/2007 קניתי קולט אדים ב טרקלין חשמל לב המפרץ טל:04-8416559 פקס:04-8410174
שהתקנו אותו ראינו ש המפסקים לא בסדר ואי אפשר לפיל.התקשרתי ל חנות ונאמר לי ש זה באחריותם של השרות ניופארן טל 1700-700-898 שד. ההסתדרות 225 חיפה.
הגיעה אלינו טכני שהוריד את החלק ואמר שצריכים להזמיו חלק חדש.מה אז עברו שלושה שבועות.צילצתי 6-7 פעמים ו עדין לא טופל.אני כבר לא רוצה את הקולת שיחזירו את ה כסף אבל אף אחד לא מדבר איתי חוץ מה להמתיון.
מבקשת עזרתכם , תודה
סליחה על השגיות.
יהודית גימפל
הקולת לא עובד סוג הנזק :
תיקון דחוף או החזרת הכסף פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור טרק שם ותפקיד:
עם פניית הלקוחה בוצע בירור מקיף מול היבואן. בוצעה שיחה עם הלקוחה ולאחר מכן נעשה נסיון טלפוני עם בעלה של הלקוחה לקביעת שירות להשלמת התיקון, הלקוח ביקש לדחות את התיאום וליצור קשר בעצמו עם המחלקה הטכנית לתיאם שירות כשיוכל. תגובה:
הלקוח ייצור קשר עם המחלקה הטכנית לתיאום שירות לסיום התיקון, בנוסף יקבל פיצוי מטעם היבואן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה