פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
" שירות מכל הלב " נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 4 ר"ח הנגרים באר שבע כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22/01/06 קניתי מצלמה דיגיטלית מסוג פוג'י מחברת טרקלין חשמל ב"ש, אחרי שנה ואברע חודשים התקלקלה לי המצלמה הדיגיטלית וניגשתי לטרקלין ב"ש שם קניתי את המצלמה לשלוח אותה לתיקון. בטרקלין ב"ש התברר לי שאין לי אחריות ושאני צריך לפנות לחברת MDK אשר נותנת אחריות למצלמה. בחברת MDK התברר לי שיש לי אחריות שנה +שנה שניה ושאני צריך לפנות לטרקלין ב"ש למסור את המצלמה לתיקון כי רק דרך המקום שקניתי אפשר לשלוח את המצלמה מה שטרקלין לא דאגה לעדכן אותי בפניה הראשונה. ניגשתי לטרקלין ב"ש והסברתי שוב שאני אמור לשלוח את המצלמה דרכם. בתאריך 14/05/07 מסרתי את המצלמה לתיקון קיבלתי טופס מסירה בתאריך זה והתבקשתי להיות בקשר עם חברת MDK. אחרי שבוע התקשרתי לחברת MDK לברר מה עם המצלמה והתברר לי שטרקלין ב"ש לא מסרה עדין את המצלמה, התקשרתי לטרקלין ב"ש לברר מה קורה עם המצלמה והתברר לי שיש לטרקלין בחור מסויים בשם קרמוני שרק הוא מבצע את השליחויות של טרקלין לספקים ושהוא אמור לקחת את המצלמה תוך יומים כי הוא נמצא במבצע ענק בטרקלין ירושלים כך שלא היה זמין לטרקלין ב"ש. בתאריך 01/06/07 קיבלתי טלפון מחברת MDK ובו התברר לי שהמצלמה הגיע אליהם ותוך 3 ימים אני יקבל דוח מצב על המצלמה ומה נזק התיקון. ובאמת אחרי 3 ימים קיבלתי דוח תיקונים של המצלמה על הנזק שנגרם למצלמה ושיש לי אחריות שנה +שנה שניה ואני נמצא בשנה השניה לאחריות שזה אומר שבשנה הראשונה יש אחריות על תיקון+ חלקים ובשנה השניה יש לי אחריות רק על חלקים ולא עבודה ושאני צריך לשלם על עבודה בלבד 330ש"ח. ( בסה"כ הייתה בעיה במצלמה שבזמן שאני מצלם בחושך הפלש אמור להיפתח לבד והכפתור שסוגר את הפלש חזרה נהרס כך שהפלש היה פתוח תמיד ולא נסגר). הוסבר לחברת MDK כי אני לא מוכן לשלם סה"כ כזה על תיקון קטן יחסי ושאין לי בעיה שהמצלמה תשאר עם פלש פתוח תמיד היא עדין מצלמה טוב. הוסבר לי כי נציג של טרקלין ב"ש ( קרמוני) יבוא לקחת את המצלמה ויחזיר אותה לטרקלין ב"ש. מתאריך 06/06/07 שבו ביקשתי להחזיר את המצלמה לטרקלין ב"ש התחילו ה " שירות הטוב של טרקלין " אחרי שבוע ניגשתי לטרקלין ב"ש לברר עם הגיע המצלמה והתברר לי שוב שהבחור בשם קרמוני אמור להביא לי את המצלמה ובעוד יומים שלוש יגיע המצלמה. ניגשתי שוב לטרקלין ב"ש אחרי שבוע ועדין לא קיבלתי את המצלמה ביקשתי לדבר עם מנהל טרקלין בשם סמי שרף ,סמי הסביר לי כי קרמוני ילך מחר במיוחד לMDK ויביא לי את המצלמה. וכך עבר לו עוד שבוע והמצלמה עדין לא הגיע.ניגשתי לטרקלין שוב ושוב סמי אמר לי אין לך צורך לבוא תביא לנו את הכתובת המגורים שלך ואני אדאג שישלחו את המצלמה בדואר רשום לביתך ותוך יומים המצלמה אצלך. ושוב עברו יומים והמצלמה לא הגיע. ושוב ניגשתי לטרקלין ושוב התבקשתי מסמי מנהל החנות להשאיר את כתובת מגוריי בפעם השניה. אחרי יומים קיבלתי טלפון מחברת שיגור אקספרס ומודיעים לי שהשליח בדרך אליי מבלי הודעה מוקדמת, הוסבר לאותה טלפנית כי אני בעבודה ולא תיאמו איתי יום לפני ולא שעה פני מה שבהמשך השיחה התברר לי שהמצלמה נשלחה לכתובת אחרת ולא לכתובת שלי אחרי שנמסר בטרקלין את כתובתי פעמיים. הוסבר לי על ידי המוקדנית כי השליח אמור למסור את המצלמה רק לכתובה הרשומה בטופס השליחה בלבד ואין אפשרות שהשליח יגיע אליי לעבודה כך שאין הרבה לעשות והיא מחזירה את המשלוח לחברת MDK בת"א והיא עובדת לפני נוהלים בלבד. אחרי שוב מריבות וצעקות מול טרקלין ומנהל טרקלין סמי שרף נמסר לי שהמצלמה תגיע אליי מחר לכתובת הנכונה ושהייתה בעיה בהקלדת הכתובת הנכונה, ובאמת אחרי יום התקשר אליי שליח מחברת שיגור אקספרס וטען שהוא מתחת לבית שלי ושאם הוא יכול לעלות למסור את המצלמה, הוסבר לשליח שהוא אמור להתקשר אליי חצי שעה לפני כך שאני יגיע הביתה לקבל את המצלמה ( כך נמסר לי על ידי סמי שרף מנהל טרקלין) השליח לא היה מוכן לשמוע את טענתי ובזה שאני סובל כבר חודש וחצי מכל הסיפור הזה. ושוב צילצלתי טרקלין ובמקביל לחברת שיגור אקספרס ושוב סיפרתי את הסיפור ושוב כעסתי וצעקתי על השירות "הטוב " ביותר שקיבלתי בכל חיי. רק שהפעם הם דאגו לשנות את טופס המשלוח ולעדכן את כתובית בעבודה ואת שעות עבודתי כדי שאני יקבל את המצלמה סוף כל סוף, אחרי יומים הגיע אליי שליח מחברת שיגור לעבודתי ומסר לי את המצלמה לידי. בתראיך 01/07/07. אחרי רכישות רבות ממוצרי החשמל שקניתי מטרקלין נשבעתי שרגלי לא תדרוך שם לעולם !!! לא יכול להיות חברה גדול עם שם כזה גדול יקח להם יותר מחודש שלם רק משלוח מצלמה וחזרה. מתאריך המסירה 14/05/07 ועד יום קבלת המצלמה 01/07/07 לתת שירות " טוב " . נגרם לי עוגמת נפש גדולה מאוד כל הטלפונים ,הנסיעות הלוך ושוב ואפילו חברת טרקחין ב"ש לא התנצלה בפני על כל היחס המשפיל והמזלזל מצידם. כך מתנהגת חברה שמכבדת את עמצה אחרי מספר רכישות שביצעתי בטרקלין ב"ש את כל כספי. בושה וחרפה !
ביזבוז זמן יקר, יחס משפיל, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי +התנצלות פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור טרקלין חש שם ותפקיד:
טענות הלקוח נבדקו לעומקן והוחלט לפצות את הלקוח בגין תלונתו תגובה:
נשלח ללקוח מכתב התנצלות ובנוסף הלקוח קיבל פיצוי לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה