ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום שני 13 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.08.07 רכשתי מקרר. הובטח לי כי ההספקה תהיה עד ה17.08.07. ב17 לחודש התברר כי לא ניתן לספק את המקרר בזמן, היות ואינו במלאי, למרות מה שהובטח על ידי המוכרת, שמה יפה. ב19.08.07 ביטלתי את העסקה. ב27.08.07 יצרתי קשר עם מנהל הסניף על מנת לברר איך זה שעדיין לא קיבלתי את השיקים חזרה (12 שקים). נאמר לי כי הדבר בטיפול. הבנתי כי הביטול כלל לא טופל, פניתי לשירות לקוחות של החברה, ואכן התברר כי לא נקלט שום ביטול עסקה במערכת. על כן, השיק שהיה רשום ל2.09.07 חוייב מחשבוני! וזאת למרות שביטלתי שבועיים קודם. בנוסף, מנהל הסניף טען כי עלי לשלם 5% דמי ביטול, וזאת למרות שהביטול נעשה בעקבות ההטעיה של החברה לעניין ההספקה. לאחר פניה לשירות לקוחות, ב 2.09.07 נציגה בשם מירי יצרה עימי קשר, אמרה כי לא יחייבו אותי בגין 5%. אתמול, 16.09.07, חודש לאחר הרכישה, יצרתי קשר עם המוקד טרקלין. נאמר לי כי מירי, אותה הנציגה תחזור אלי כבר היום. היום, כלומר יום למחרת עדיין לא חוזרים אלי. אם זה לא מספיק, הטענה של המוקד הינה כי ה14 יום טרם עברו כי החישוב מתחיל ב2.09.07- כלומר יום שבו התקשרתי להתלונן על כך שהשקים עדיי ןךא הגיעו! איך יתכן כי החישוב מתחיל מיום שהתלוננתי לאחר 14 יום, כלומר סך הכל יותר מחודש ימים? פניתי למוקד, היום, שוב פעם, והתשובה שאני מקבלת היא כי התלונה בטיפול- איזה מין טיפול יכול להיות לתלונה, אם ברצוני, סך הכל, לקבל את השיקים חזרה לאחר יותר מחודש ימים ולאחר ששיק אחד כבר חוייב מחשבוני בגלל הרשלנות? נאמר לי כי אותה הנציגה בשם מירי, היא מנהל שירות לקוחות, על כן אין לי מה לעשות מעבר לפניה אליה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר שיקים, פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|