החלפת מכשיר בתקופה של 21 יום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קרית ביאליק |
כתובת: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/10/2007 רכשתי טלפון של יונידן בטרקלין חשמל .
לאחר שהתקנתי את המכשיר בביתי, וניסיתי להשתמש בו , ראיתי , כי המכשיר אינו עונה על הציפיות. כאשר הגעתי לחנות כדי לבטל את העיסקה,ולקבל את כספי בחזרה, או לפחות להחליף את המכשיר, נאמר לי על ידי מנהל הסניף , שמכיוון שפתחתי את הקרטון , הוא לא מוכן להחליף את המכשיר, וגם לא להחזיר לי את כספי.
לפי הידוע לי , ניתן להזדכות , או לקבל את הכסף בחזרה, עד 21 יום לאחר הרכישה ,אל החנות הגעתי לאחר שבוע(21/10/2007) ,לכן התנהגותו של מנהל הסניף עוברת על החוק .
דבר נוסף - בחוזה המכירה (מס" 16101310) כתוב "בעת החזרת מוצר ו/או ביטול עיסקה, על פי מדיניות החברה, לפי בחירת הלקוח, יינתן זיכוי לרכישה, בתוקף למשך שישה חודשים , או יוחזר הכסף בדרך בה שולם ....."
כפי שזה ניראה , מנהל הסניף מפר את החוזה בכל המובנים , לא רק שאינו מוכן להחזיר את כספי, הוא לא מוכן גם לתת זיכוי .
אשמח לקבל את עזרתכם,
מצפה לתשובתכם המהירה ,
יעקב לוי .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת כספי בחזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|