פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח שהחליד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏מאי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח" המלאכה 2 , קניון רננים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים קנינו מדיח של חברת LG ב-3,600 ש"ח אחד המדיחים היקרים בחנות.
אחרי שנה שנגמרה האחריות (מכירים את זה שאיך שנגמרת האחריות פתאום יש בעיות). הבחנתי בסימני חלודה שמתחילים בתוך המדיח שהתקשרתי לשרות אמרו לי שזה לא באחריות. לאט לאט עם כל הפעלה (שאני מפעילה את המדיח גג פעמיים בשבוע) הצטברה עוד ועוד חלודה ב- 2 הסלסלאות של המדיח עד שכל הפלסטיק שעוטף את הסלסלה מתקלף וזה גם עבר לדלת המדיח, הברזלים שמחזיקים את הדלת חלודים עד שהדלת כבר לא מחזיקה את עצמה ונופלת כאשר פותחים אותה. החלודה גם עוברת לכלים ואני כבר פוחדת להשתמש במדיח כי עם כל הפעלה זה מחמיר ואני כבר בקושי משתמשת בו ומדיחה את הכלים ביד.לא יתכן שמדיח כלים שעובד עם מים יחליד. לכל מכריי יש מדיחים אף אחד לא שמע על התופעה הזאת לאמא שלי יש מדיח כבר 11 שנה כמו חדש. למה אני צריכה לקנות מדיח שטוב רק לשנתיים. מבחינתי זה מוצר פגום ולא ראוי לשימוש ולדעתי החברה צריכה לקחת על זה אחריות ולהחליף את המוצר אך לאחר ריצות בין החנות לבין השרות לקוחות שביקשו ממני להזמין טכנאי לאחר שהסברתי לטלפנית שאין מה להזמין טכנאי אני אומרת לה שהמדיח מלא חלודה היא אמרה לי שבשביל הפרוצדורה אני חייבת להזמין טכנאי, אז שילמתי לטכנאי 195 ש"ח כדי שיגיד להם שהמדיח חלוד כדי שיגידו לי שה לא באחריות ואני צריכה לשלם על סלסלאות חדשות 1,000 ש"ח וזה לפני ההחלפה של הדלת שמי יודע כמה תעלה. ולא נראה לי הגיוני להשקיע כל כך הרבה כסף במדיח חדש. זה לא דבר שאמור לקרות בכלל שהוא יחליד. המוצר הזה פגום והם לא לוקחים אחריות אבקש אתכם לעזור לי בעניין זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר או החלקים הנדרשים פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
המדיח שברשות הגברת עידית עדן נרכש בטרקלין בתאריך 27.4.2005
לאחר בדיקה מקיפה בדבר תלונת הגברת עידית עדן מול היבואן נמצא כי עקב שימוש לא זהיר במדיח נגרמה חלודה בסלסילות המדיח .
למרות שהמדיח אינו במסגרת אחריות הוחלט על מתן הנחה ע"ס 30% על רכישת סלסילות ניתן לפנות לחברת השרות "דיגיטל סרוויס " לקבלת הטבה זו .
בברכה
תגובה:
המדיח שברשות הגברת עידית עדן נרכש בטרקלין בתאריך 27.4.2005
לאחר בדיקה מקיפה בדבר תלונת הגברת עידית עדן מול היבואן נמצא כי עקב שימוש לא זהיר במדיח נגרמה חלודה בסלסילות המדיח .
למרות שהמדיח אינו במסגרת אחריות הוחלט על מתן הנחה ע"ס 30% על רכישת סלסילות ניתן לפנות לחברת השרות "דיגיטל סרוויס " לקבלת הטבה זו .
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה