פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממש כך:"נפילה בין הכיסאות" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.12.07 ביצעתי עם הוריי קניית מקרר בטרקלין-חשמל סניף קריון.תואם עימנו תאריך ושעה לקבלת המכשיר.באותו היום היתקשר המוביל ודחה אותנו לשעה יותר מאוחרת של אותו היום.כאשר פניתי לשירות-קריסטל נאמר לי שלא ייתכן שתיאמו איתנו בשעה כזו דבר שזעמנו עלין כיוון שאם אנו כבר מתחילים בשלילה כזו חושש אני מה יהיה כאשר אני אזדקק לשירותם?! עקב דחייתם נאלצנו אנו לקבוע מועד אחר,לחודש מאי 08' קיבלנו את אישור איציק האחראי בצירוף הבטחה שהאחריות תתחיל לפעול ממועד האספקה.משקבענו תאריך והגיעו המובילים לדירתינו נעצרו המובילים במיפתן הדלת ותענו שלא ניתן להכניס המקרר,וחייבים לפתוח המקרר(דבר אשר גורם להתחלת האחריות לפעול)אנו סירבנו כיוון שאנו סיכמנו עם אנה(לאחר שבדקה עם הסוכן להיתכנות המיקרה)למאי! המקרר הוחזר חזרה.עלינו מול האחראי איציק-טרקלין הוא הפנה אותי לקרסטל רונן-האחראי טוען שלא יכול להשאיר לי את המקרר אצלהם אלא רק ע"י פתיחת המקרר! זהו איזה "כיף" לנו משפ זגה נישארנו בינתיים ללא מקרר והכסף יורד לו מהאשראי. מה אם לא ח-ל-ם וחוסר הקשבה והבנה מהו? אה בנוסף כאשר פנינו לבטל העיסקה(לאחר 4 ימים איציק איים עליי שאקבל קנס באם אבטל)+רונן אישר את חששינו שכן המובילים רוצים כסף על פירוק! ובגלל זה המקרר לא הוכנס בשלמותו!!!!

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה