פרטי התלונה

תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה בחוקי הגנת הצרכן נושא התלונה:
גרשנזון אלעד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.1.08 אני וחבר שלי רכשנו מייבש כביסה מדגם CD6500 של חברת קריסטל. את המוצר רכשנו בחנות טרקלין חשמל אשר נמצאת בתוך צרכניית חברת חשמל בחיפה.
המוכר יוסי תורג'מן טען בפנינו כי מבין מייבשי הכביסה הזולים המייבש של קריסטל הוא אחד הטובים לכן ללא יותר מידי מחשבות רכשנו את המוצר בעלות של 1440 ש"ח במזומן.
קיבלנו את המוצר בתאריך 13.1.08 בשעה 12:30 בצהריים וכמו כל אדם אשר רוכש מכשיר חשמלי פתחנו את המוצר מאריזתו וחיברנו לחשמל אך הפלא ופלא המכשיר לא עובד...באותו הרגע יצרנו קשר עם חברת טרקלין חשמל שהרי הם המוכרים ולהם נתנו את כספנו ובטרקלין התנערו מאחריות ונאמר לנו כי עלינו להזמין טכנאי של חברת קריסטל- המומים מהדבר כך עשינו קבענו טכנאי לתאריך 14.1.08 לאחר מחשבה החלטנו שאנו לא מעוניינים במוצר ואין טעם לטכנאי ואנו מעדיפים לבטל את העסקה כיוון שלא רצינו שטכנאי יגיע לביתינו ויתחיל לתקן את המוצר שמלכתחילה הגיע פגום .
לכן פנינו לחברת טרקלין חשמל בנדון ביטול עיסקה אך הם טענו שאנו לא יכולים לבטל את העסקה לפני שטכנאי של חברת קריסטל יבדוק את המוצר ויקבע שהוא פגום -- ואנו חשבנו לתומנו שבמדינה מתוקנת שיש בה חוקים וע"פ חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל עיסקה תוך 14 יום מרכישת המוצר!!!
לאחר שהסכמנו כי טכנאי יגיע ויבדוק את המוצר ואכן הטכנאי ראה זאת במו עינייו ...לאחר שביקשנו מס' רב של פעמים מהמוכר ומהחנות שיבואו לקחת את המוצר הלא תקין מביתנו (חשוב לציין שהמוצר נמצא באריזתו המקורית) ואנו ביקשנו והתחננו לביטול העסקה ולקבלת כספנו בחזרה.
לאחר שדרשנו ממר יוסי תורג'מן שיועיל בטובו לדאוג לביטול העסקה כפי שמתבקש ע"פ חוק , לצערנו הרב המוכר יוסי תורג'מן מנסה למנוע מאיתנו בכל דרך אפשרית לממש את זכותנו החוקית לביטול העסקה בכל מיני טענות שווא והתחמקויות וע"י החתמתינו בטפסים שיקריים אנו לא מעוניינים לחתום על שום מסמך ואנו לא רואים מקום ושום סיבה הגיונית להתנהגות הבלתי ראויה של חנות טרקלין חשמל והמוכר המייצג אותה מר יוסי תורג'מן.
ולכן אנו דורשים מהחנות לבטל את העיסקה לאלתר וללא שום תנאי כי זו זכותנו המלאה כצרכנים במדינת ישראל.
אנו עדיין מחכים שמישהו.. ונשמח אם אלו יהיו טרקלין חשמל שכרגע 1440 ש"ח מכספנו נמצאים אצלם יועילו בטובם לפנות את המוצר הפגום מביתנו או שידאגו שחברת קריסטל תעשה זאת כיוון שכרגע אנו תקועים ללא מייבש כביסה וללא כסף והזמן הולך ואוזל (14 ימי עסקים) וכל מה שהם מנסים לעשות זה להחתים אותנו על מסמכים שיקריים ולהגיד שרק אז אולי כשחברת קריסטל תאשר אנו נקבל את כספנו והמוצר הפגום יפונה.
ואנו מה בסה"כ רצינו לבטל עיסקה...לכן אנו שואלים למה החוקים הקיימים במדינה כמו חוק הגנת הצרכן לביטול עיסקה לא תקף בחברת טרקלין חשמל? האם שם חוקים לא קיימים?!
ממש ביזיון אחד גדול!!!
ביטול עסקה! פתרון נדרש :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות המלאה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה